Banul tău contează, Howard Dayton

SKU: 978-973-7738-83-7
25.00 lei
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Compară

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Descriere

Banul tău contează – Ghidul de studiu pentru pastori şi lucrători, Howard Dayton

 

Ghid biblic pentru a învăţa cum să cheltuieşti, să economiseşti, să investeşti, să dăruieşti şi să scapi de datorii.

Administrarea banilor si a posesiunilor este o problema cu profunde implicatii spirituale. Din acest motiv, cartea aceasta este un ghid despre castigarea, cheltuirea, economisirea, investirea, daruirea banilor si despre libertatea financiara.

Istoria noastra financiara spune mai mult despre credinta noastra decat credem. Ea este indicatorul cel mai fidel al prioritatilor noastre, iar „unde este comoara voastra, acolo va fi si inima voastra.” Iata de ce Isus a vorbit atat de des despre bani. ?Saisprezece din cele treizeci si opt de pilde se refera la modul de raportare la bani si posesiuni. Intr-adevar, Isus Cristos a vorbit despre bani mai mult decat despre oricare alt subiect. Biblia contine cinci sute de versete despre rugaciune, mai putin de cinci sute despre credinta, dar peste 2.350 de versete despre bani si posesiuni materiale. Domnul a deschis de multe ori acest subiect pentru ca a dorit ca noi sa-I cunoastem conceptia despre acest domeniu vital al vietii. El s-a ocupat de problema banilor pentru ca banii conteaza. Autorul vorbeste foarte direct si concis despre libertatea noastra financiara, oferindu-ne perspectiva biblica despre bani si posesiuni. El abordeaza subiecte cum ar fi: partea lui Dumnezeu si partea noastra, onestitatea, darnicia, educarea copiilor, cheltuirea, economisirea, investitiile, bugetul familiei si insista asupra scaparii de datorii.


Numar de pagini: 178

ISBN: 978-973-7738-83-7

Dimensiune coperta: 14 x 20 cm

Tip coperta: brosata

An aparitie: 2008

Traducere: Octavian Verlan

Informații suplimentare

An publicat

2008

Quick Comparison

SettingsBanul tău contează, Howard Dayton ȘtergeImbratiseaza-ti clientii, Jack Mitchell ȘtergeDraga, unde-s banii? Lectii de viata pentru echilibru si prosperitate, Adrian Asoltanie ȘtergeGhid contabil pentru asociații și fundații ȘtergeCum se fac banii, Ramit Sethi ȘtergeCele 4 discipline ale execuției -Chris McChesney, Jim Huling, Sean Covey Șterge
Image
SKU978-973-7738-83-797860691365609786064409485978-606-035-086-69786064411242978-606-587-533-3
Rating
Price25.00 lei47.00 lei 40.99 lei34.00 lei 39.00 lei 58.78 lei
Stock
Availability
Add to cart

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Description
ContentBanul tău contează - Ghidul de studiu pentru pastori şi lucrători, Howard Dayton  
Ghid biblic pentru a învăţa cum să cheltuieşti, să economiseşti, să investeşti, să dăruieşti şi să scapi de datorii. Administrarea banilor si a posesiunilor este o problema cu profunde implicatii spirituale. Din acest motiv, cartea aceasta este un ghid despre castigarea, cheltuirea, economisirea, investirea, daruirea banilor si despre libertatea financiara. Istoria noastra financiara spune mai mult despre credinta noastra decat credem. Ea este indicatorul cel mai fidel al prioritatilor noastre, iar "unde este comoara voastra, acolo va fi si inima voastra." Iata de ce Isus a vorbit atat de des despre bani. ?Saisprezece din cele treizeci si opt de pilde se refera la modul de raportare la bani si posesiuni. Intr-adevar, Isus Cristos a vorbit despre bani mai mult decat despre oricare alt subiect. Biblia contine cinci sute de versete despre rugaciune, mai putin de cinci sute despre credinta, dar peste 2.350 de versete despre bani si posesiuni materiale. Domnul a deschis de multe ori acest subiect pentru ca a dorit ca noi sa-I cunoastem conceptia despre acest domeniu vital al vietii. El s-a ocupat de problema banilor pentru ca banii conteaza. Autorul vorbeste foarte direct si concis despre libertatea noastra financiara, oferindu-ne perspectiva biblica despre bani si posesiuni. El abordeaza subiecte cum ar fi: partea lui Dumnezeu si partea noastra, onestitatea, darnicia, educarea copiilor, cheltuirea, economisirea, investitiile, bugetul familiei si insista asupra scaparii de datorii.

Numar de pagini: 178

ISBN: 978-973-7738-83-7

Dimensiune coperta: 14 x 20 cm

Tip coperta: brosata

An aparitie: 2008

Traducere: Octavian Verlan

Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare, Jack Mitchell   Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare  / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia. Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste. Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell's” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii. Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii. Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari. In debutul cartii, autorul povesteste cum i-a venit ideea scrierii acestui volum. Evenimentul care i-a dat de gandit a avut loc in 2001 la o conferinta desfasurata la Carefree, Arizona (SUA) pe tema: „Gaura neagra din domeniul vestimentar”. Discutiile erau axate in principal pe dificultatile de natura economica pe care le intampinau afacerile cu haine in conditiile in care concurenta din acest sector era din ce in ce mai mare in acea perioada. La un moment dat, punandu-se intrebarea: cine isi cunoaste primii 100 de clienti? Jack Mitchell a fost uimit sa constate ca era singurul dintr-o sala intreaga care dadea un raspuns afirmativ la aceasta intrebare. Jack Mitchell si-a dat astfel seama ca se numara printre putinii antreprenori care stiu ca secretul pentru a avea o afacere de succes este sa iti cunosti clientii. Si, mai mult decat atat, sa ii tratezi cu respect si grija. Asadar, Jack Mitchell se bazeaza nu numai pe experienta personala pentru a-ti arata cum sa creezi relatii care atrag vanzari, astfel incat afacerea sa mearga bine fara ca tu sa faci eforturi colosale, el este mostenitorul unei traditii, asadar a unei experiente acumulate in timp si testate indelung. Cartea de fata este impartita in noua parti.  

Caracteristici generale

Nationalitate autor Strain

Caracteristici tehnice

Gen Administrarea afacerilor
Subiect principal Economie
Autor Jack Mitchell
Limba Romana
Format Fizic
An publicare 2020
ISBN / ISSN 9786069136560
Continut pachet 1 x Carte

Dimensiuni

Numar pagini 384
Dimensiune (mm) 200 x 130
 
Cartea Draga, unde-s banii? te invita intr-o calatorie spre echilibru si prosperitate. Vei descoperi un sistem de organizare cu sapte pasi clari, care iti ofera solutii concrete pentru o relatie corecta cu banii tai. „Draga, unde-s banii?“ este una dintre cele mai des repetate expresii in cuplu. Ai rostit-o si tu sau ti-a fost adresata pe un ton usor acuzator. Exista si multi oameni singuri care, spre sfarsitul lunii, isi pun aceasta intrebare, privind in cont sau in portofel. De fapt, aproximativ 76% dintre romani nu raman cu bani de la un salariu la celalalt, indiferent cat castiga. Aici vei gasi informatiile despre bani si viata pe care nici scoala si nici familia nu ti le-au dat pana acum. "Psihologia banilor este un domeniu stiintific putin dezvoltat in Romania, insa esential pentru dezvoltarea oricarei familii. De fapt, acest domeniu nu este doar despre cifre, conturi sau investitii dintre cele mai prospere; psihologia banilor evidentiaza, inainte de toate, nevoia de imbunatatire a sanatatii financiare si incurajeaza o atitudine constienta in ceea ce priveste comportamentele pe care le manifestam in relatia cu banii." GASPAR GYORGY ADRIAN ASOLTANIE este trainer, speaker si antreprenor de aproape 20 de ani si pana la 45 de ani a facut cam toate prostiile financiare. A descoperit pe propria piele si pe propriul buzunar ca, de fapt, exista doar cateva metode de a produce si inmulti banii, dar exista nenumarate metode de a-i pierde.  

Caracteristici generale

Nationalitate autor Roman

Caracteristici tehnice

Gen Administrarea afacerilor
Subiect principal Antreprenoriat Economie
Autor Adrian Asoltanie
Limba Romana
Format Fizic
An publicare 2021
Tip coperta Brosata
ISBN / ISSN 9786064409485
Continut pachet 1 x Carte

Dimensiuni

Numar pagini 312
Dimensiune (mm) 130 x 200
Persoanele juridice fara scop patrimonial funcționeaza dupa un regim juridic specific, diferit de cel aplicabil altor categorii de entitați. Prevederi legale aplicabile ONG-urilor sunt cuprinse in OG nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii (al carei conținut actualizat este inclus in carte) și in alte acte normative. Autoarele, avand la baza o experiența profesionala reper in domeniu, au facut o sinteza a cadrului legal tocmai pentru a veni in sprijinul celor care trebuie sa il puna in aplicare, intr-o maniera ușor de urmarit și de ințeles, oferind un exemplu concret de intocmire a raportarii oficiale prin intermediul situațiilor financiare anuale aferente unei entitați pentru care exercițiul financiar coincide cu anul calendaristic. Informațiile prezentate in ghid vor contribui și la ințelegerea suplimentara a aspectelor referitoare la activitatea economica desfașurata de ONG-uri. Deși anumite prevederi legale se pot modifica in timp, principiile contabile de baza vor fi mereu aceleași.

Autor(i) Alexandra Lazăr, Monica Julean

ISBN: 978-606-035-086-6
Număr pagini: 272
Coperta: Necartonată
Cod produs: 9640
Data apariției: 29.03.2022
Disponibilitate: În stoc
Editura: Monitorul Oficial
Nu te baza ca vei castiga la loto sau ca vei primi si tu, intr-o buna zi, o mostenire de la vreo matusa bogata. Cu totii avem idei preconcepute legate de bani, salariu, credite, economii si investitii, dar, daca esti dispus sa le lasi in urma, vei ajunge sa iti formezi obiceiuri financiare noi, extrem de utile.Ce ai face stiind ca oricine poate obtine mai multi bani si poate ajunge sa-si traiasca viata de om bogat, doar aplicand niste principii simple? Ramit Sethi iti va raspunde la toate aceste intrebari si la multe altele. Vezi ce poti schimba chiar de azi!

Caracteristici tehnice

Gen Administrarea afacerilor
Subiect principal Studii de business
Autor Ramit Sethi
Limba Romana
Format Fizic
An publicare 2022
Tip coperta Cartonata
ISBN / ISSN 9786064411242

Dimensiuni

Numar pagini 352
Cum să-ți atingi obiectivele de importanță vitală Această lucrare profundă dezvoltă o nouă viziune asupra tehnicilor de management, orientată pe inovație. Inimile și mințile oamenilor vor fi implicate în atingerea unui obiectiv comun într-un mod nemaivăzut până acum. Cele 4 discipline ale execuției funcționează ca un ghid practic. Specialiștii din orice domeniu vor descoperi cum să stabilească și să măsoare obiectivele organizației pentru care lucrează folosind instrumente cu totul și cu totul noi. Iar cele mai îndrăznețe obiective se vor transforma astfel în realitate. Modelul propus este simplu, eficient și ușor de înțeles, dar mai ales ușor de aplicat. Pur și simplu, înglobează secretul dezvoltării și al succesului. Rezultă astfel o creștere a calității muncii și un grad mai mare de implicare al echipei. Cu adevărat incredibil este faptul că poate fi pus în practică și în ceea ce privește viața personală și familia. Așadar, după ce vei parcurge acest ghid, și munca, și viața ta vor deveni sursele de împlinire și fericire pe care ți le-ai dorit întotdeauna. „Grozavă treabă! Utilizarea judicioasă a acestei lucrări va contribui enorm la ridicarea standardelor de excelență în privința execuției, în absolut toate organizațiile.“ Douglas R. Conant, fost director executiv al Campbell Soup Company și autor al unor bestseller-uri New York Times „Fiecare om vine pe lume dotat cu capacități nelimitate. Poate face minuni. Nimic nu este mai important în viață decât să realizeze ceva important pentru el și să atingă excelența. În Cele 4 discipline ale execuției, autorii au captat principiile și procedurile care sunt cruciale pentru performanțele umane. “ Muhammed Yunus, câștigător al Premiului Nobel pentru Pace, 2006 „Cele 4 discipline ale execuției oferă mai mult decât teorii pentru a realiza schimbări organizaționale strategice. Autorii explică nu numai „ce“, ci și „cum“ se poate ajunge la o „execuție eficientă“. Regăsim aici numeroase exemple de companii care au reușit nu numai o dată, ci de nenumărate ori. Aceasta este o carte pe care fiecare lider ar trebui să o citească!“ Clayton Christensen, Profesor, Harvard Business School,autor al cărții The Innovator’s Dilemma
Informații
Tipul coperții Moale
Numărul de pagini 288
Editura All
ISBN 978-606-587-533-3
Dimensiuni 16,5 x 23,5 cm
Weight
DimensionsNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplică
Additional information
An publicat

2008

An publicat

2020

Brand

ACT si Politon, BySHOP

An publicat

2022

Brand

BySHOP, C. H. Beck

An publicat

2022

Brand

BySHOP, Curtea Veche

Brand

BySHOP, Editura ALL

Selectează câmpurile
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click în afara câmpului pentru a ascunde
Compară
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping