Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Dati-mi 5 minute si… va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii!“ Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care a lansat multe afaceri si a dat faliment in mod repetat – pana cand a inteles ca trebuie sa-si schimbe tiparul mental. Dupa care, in cativa ani, a devenit milionar. Eker pleaca de la premisa ca „nu ceea ce nu stim ne impiedica sa avem succes, ci ceea ce stim incorect reprezinta cel mai mare obstacol“. Cartea sa trateaza mai putin ceea ce trebuie invatat si mai mult ceea ce trebuie „dezvatat“. Fiecare dintre noi are setat in minte un anumit tipar financiar. Iar felul in care gandim determina dimensiunea averii pe care o acumulam. Bogatii gandesc, toti, la fel (sunt convinsi ca „isi creeaza singuri viata“). Si saracii gandesc, toti, la fel (dar ei cred ca viata „li se intampla“). Iar atunci cand subconstientul are de ales intre emotii adanc inradacinate si logica, emotiile inving aproape intotdeauna. Secretul sta in constientizarea propriilor ganduri si actiuni, astfel incat sa ne putem elibera de alegerile facute in trecut. E timpul sa renuntam la presupunerea ca, pentru a avea succes, ordinea logica este: a avea, a face, a fi. Si sa asimilam, in schimb, convingerea oamenilor bogati, care inteleg ca ordinea corecta este: a fi, a face, a avea.
T. Harv Eker este fiul unor imigranti europeni care s-au stabilit in America de Nord, moment in care nu aveau mai mult de 30 de dolari in buzunar. A crescut in Toronto, dupa care s-a stabilit in Statele Unite. A avut o copilarie saraca, motiv pentru care, la 13 ani, a inceput sa munceasca. In anii adolescentei, a vandut ziare, inghetata, lotiuni de bronzat pe plaja si diverse alte lucruri prin targuri. Dupa ce a urmat vreme de un an cursurile Universitatii York, a decis sa ia o pauza – pentru a-si urma visul de a deveni milionar.
In anii tineretii, a locuit in diverse orase, a avut diverse slujbe si a inceput peste zece afaceri diferite. Dar, indiferent ce a facut, a esuat in mod constant.
Intr-un final, dupa multi ani de frustrari, Eker a reusit sa-si atinga tinta. A deschis unul dintre primele magazine cu articole pentru fitness din America de Nord, apoi si-a dezvoltat afacerea, creand un lant de zece magazine. Dupa care a vandut o parte din actiuni unei corporatii din topul Fortune 500. Eker a trecut de la stadiul de falit la cel de milionar in numai doi ani si jumatate.
Ulterior, a inceput sa-si dezvolte teoria privind relatia dintre bani si aspectele mentale si emotionale ale oamenilor. Folosind principiile si exercitiile din cartea de fata, el si-a revizuit gandurile, sentimentele, atitudinea si actiunile – nu doar pentru a atinge succesul, ci si pentru a-l mentine pe termen lung.
T. Harv Eker este fondatorul si presedintele companiei Peak Potentials Training, una dintre companiile cu servicii de dezvoltare personala avand cea mai rapida crestere din America de Nord. A creat o serie de cursuri de dezvoltare personala, la care participa mii de oameni din toate colturile lumii. Stilul sau direct, debordand de energie si plin de umor, electrizeaza audienta. La programele cu durata de o saptamana are adesea un public de peste 2 000 de persoane.
Prin cartile, seminariile si conferintele sale, ca si prin programele educationale oferite, el a schimbat vietile a peste 500 000 de oameni, ajutandu-i sa se apropie de obiectivele lor si sa obtina independenta financiara.
Caracteristici generale
Nationalitate autor | Canadian |
Caracteristici generale
Gen | Dezvoltare personala |
Subgen | Dezvoltare profesionala |
Pentru | Femei Barbati |
Autor | T. Harv Eker |
An publicare | 2019 |
Editia | 4 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Brosata |
Format | Fizic |
ISBN / ISSN | 9786064402295 |
Continut pachet | 1 x Carte |
Dimensiuni
Numar pagini | 224 |
Dimensiune (mm) | 13 x 20 |
Brand | Curtea Veche |
---|
Settings | Secretele mintii de milionar, ed a IV a , T. Harv Eker Șterge | Leadership. Puterea Inteligentei Emotionale, Daniel Goleman Șterge | Imbratiseaza-ti clientii, Jack Mitchell Șterge | Banii într-o singură lecție. Cum funcționează și de ce? -Gavin Jackson Șterge | Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri Șterge | Tata bogat, tata sarac. Ed a V-a, revizuita, Robert T. Kiyosaki Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Name | Secretele mintii de milionar, ed a IV a , T. Harv Eker Șterge | Leadership. Puterea Inteligentei Emotionale, Daniel Goleman Șterge | Imbratiseaza-ti clientii, Jack Mitchell Șterge | Banii într-o singură lecție. Cum funcționează și de ce? -Gavin Jackson Șterge | Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri Șterge | Tata bogat, tata sarac. Ed a V-a, revizuita, Robert T. Kiyosaki Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Image | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SKU | 9786064402295 | 9786065888616 | 9786069136560 | 978-606-722-531-0 | 978-606-95129-1-3 | 9786064402547 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rating | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Price | 39.89 lei | 25.64 lei | 47.00 lei | 72.00 lei | 58.00 lei | 39.55 lei | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stock | Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Availability | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Add to cart | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Content | Dati-mi 5 minute si... va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii!“ Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care a lansat multe afaceri si a dat faliment in mod repetat – pana cand a inteles ca trebuie sa-si schimbe tiparul mental. Dupa care, in cativa ani, a devenit milionar. Eker pleaca de la premisa ca „nu ceea ce nu stim ne impiedica sa avem succes, ci ceea ce stim incorect reprezinta cel mai mare obstacol“. Cartea sa trateaza mai putin ceea ce trebuie invatat si mai mult ceea ce trebuie „dezvatat“. Fiecare dintre noi are setat in minte un anumit tipar financiar. Iar felul in care gandim determina dimensiunea averii pe care o acumulam. Bogatii gandesc, toti, la fel (sunt convinsi ca „isi creeaza singuri viata“). Si saracii gandesc, toti, la fel (dar ei cred ca viata „li se intampla“). Iar atunci cand subconstientul are de ales intre emotii adanc inradacinate si logica, emotiile inving aproape intotdeauna. Secretul sta in constientizarea propriilor ganduri si actiuni, astfel incat sa ne putem elibera de alegerile facute in trecut. E timpul sa renuntam la presupunerea ca, pentru a avea succes, ordinea logica este: a avea, a face, a fi. Si sa asimilam, in schimb, convingerea oamenilor bogati, care inteleg ca ordinea corecta este: a fi, a face, a avea.
T. Harv Eker este fiul unor imigranti europeni care s-au stabilit in America de Nord, moment in care nu aveau mai mult de 30 de dolari in buzunar. A crescut in Toronto, dupa care s-a stabilit in Statele Unite. A avut o copilarie saraca, motiv pentru care, la 13 ani, a inceput sa munceasca. In anii adolescentei, a vandut ziare, inghetata, lotiuni de bronzat pe plaja si diverse alte lucruri prin targuri. Dupa ce a urmat vreme de un an cursurile Universitatii York, a decis sa ia o pauza – pentru a-si urma visul de a deveni milionar.
In anii tineretii, a locuit in diverse orase, a avut diverse slujbe si a inceput peste zece afaceri diferite. Dar, indiferent ce a facut, a esuat in mod constant.
Intr-un final, dupa multi ani de frustrari, Eker a reusit sa-si atinga tinta. A deschis unul dintre primele magazine cu articole pentru fitness din America de Nord, apoi si-a dezvoltat afacerea, creand un lant de zece magazine. Dupa care a vandut o parte din actiuni unei corporatii din topul Fortune 500. Eker a trecut de la stadiul de falit la cel de milionar in numai doi ani si jumatate.
Ulterior, a inceput sa-si dezvolte teoria privind relatia dintre bani si aspectele mentale si emotionale ale oamenilor. Folosind principiile si exercitiile din cartea de fata, el si-a revizuit gandurile, sentimentele, atitudinea si actiunile – nu doar pentru a atinge succesul, ci si pentru a-l mentine pe termen lung.
T. Harv Eker este fondatorul si presedintele companiei Peak Potentials Training, una dintre companiile cu servicii de dezvoltare personala avand cea mai rapida crestere din America de Nord. A creat o serie de cursuri de dezvoltare personala, la care participa mii de oameni din toate colturile lumii. Stilul sau direct, debordand de energie si plin de umor, electrizeaza audienta. La programele cu durata de o saptamana are adesea un public de peste 2 000 de persoane.
Prin cartile, seminariile si conferintele sale, ca si prin programele educationale oferite, el a schimbat vietile a peste 500 000 de oameni, ajutandu-i sa se apropie de obiectivele lor si sa obtina independenta financiara.
Caracteristici generale
Caracteristici generale
Dimensiuni
| Cartea de fata, despre puterea inteli¬gentei emotionale in leadership, este prima culegere cuprinzatoare in care autorul isi aduna descoperirile cheie in domeniu. Acest material, adeseori extras din celelalte carti ale lui Daniel Goleman, care si-au demonstrat din plin eficienta, e de natura sa sprijine dezvoltarea unui management per¬formant si inovator.
Am adunat la un loc, rezumandu-le intr-o singura carte, esenta ¬scrierilor mele din ultimii douazeci de ani, care ilustreaza cel mai bine impactul pozitiv al inteligentei emotionale asupra excelentei individuale si organizationale. Luati aceasta carte ca pe o trusa de scule. Fiecare capitol este un instrument unic si util, care-i ajuta pe lideri, traineri, recrutori de resurse umane, administratori si educatori sa-i ghideze si motiveze cu eficienta pe ceilalti.
Caracteristici generale
Dimensiuni
| Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare, Jack Mitchell
Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia.
Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste.
Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell's” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii.
Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii.
Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari.
In debutul cartii, autorul povesteste cum i-a venit ideea scrierii acestui volum. Evenimentul care i-a dat de gandit a avut loc in 2001 la o conferinta desfasurata la Carefree, Arizona (SUA) pe tema: „Gaura neagra din domeniul vestimentar”. Discutiile erau axate in principal pe dificultatile de natura economica pe care le intampinau afacerile cu haine in conditiile in care concurenta din acest sector era din ce in ce mai mare in acea perioada.
La un moment dat, punandu-se intrebarea: cine isi cunoaste primii 100 de clienti? Jack Mitchell a fost uimit sa constate ca era singurul dintr-o sala intreaga care dadea un raspuns afirmativ la aceasta intrebare.
Jack Mitchell si-a dat astfel seama ca se numara printre putinii antreprenori care stiu ca secretul pentru a avea o afacere de succes este sa iti cunosti clientii. Si, mai mult decat atat, sa ii tratezi cu respect si grija.
Asadar, Jack Mitchell se bazeaza nu numai pe experienta personala pentru a-ti arata cum sa creezi relatii care atrag vanzari, astfel incat afacerea sa mearga bine fara ca tu sa faci eforturi colosale, el este mostenitorul unei traditii, asadar a unei experiente acumulate in timp si testate indelung.
Cartea de fata este impartita in noua parti.
Caracteristici generale
Caracteristici tehnice
Dimensiuni
| Ca să înțelegem ce se petrece în lume, mai ales în zilele noastre, este esențial să înțelegem monedele, valuta și sistemul financiar. De la criza financiară din 2008, știrile despre bani au fost permanent în prim-plan. Băncile centrale au lansat politici extraordinare, precum relaxarea cantitativă sau ratele de dobândă negative. Noile mijloace de plată, precum Bitcoin și Apple Pay, schimbă modul în care interacționăm cu banii și modul în care guvernele și corporațiile ne monitorizează cheltuielile. Politicienii radicali din Statele Unite și Regatul Unit ne împing să ne transformăm sistemul financiar și să facem din acesta un slujitor al dreptății sociale.
În această carte, Gavin Jackson răspunde la cele mai importante întrebări pentru a ne arăta ce sunt banii și cum ne modelează societățile. Ne ajută să înțelegem cel mai important element al vieții de zi cu zi. Pornind de la povești precum greva bancară irlandeză din anii 1970 (pentru a arăta ce sunt banii) și ajungând la Marea Inflație a banilor din scoici din vestul Africii (pentru a ne indica modul în care își schimbă valoarea), Banii într-o singură lecție demistifică lumea finanțelor și explică felul în care societățile din trecut și din prezent se împletesc pe vecie cu problemele monetare.
Banii au cu adevărat ceva magic. În ciuda faptului că nu sunt decât un set de simboluri reprezentative (deși de multe ori decorate cu simboluri obscure și expresii în limbi moarte), ei pot construi catedrale, ne pot trimite în spațiu sau pot convinge pe cineva să-și sacrifice aparent cele mai valoroase principii. Puține alte lucruri au făcut atât de mult ca să transforme lumea și viețile noastre, în ciuda lipsei lor de valoare inerentă. […] Această carte își propune să demistifice banii, explicând de unde provine credința noastră în ei, cum este ea susținută, ce îi permite societății să facă și ce am mai putea face cu ei în viitor. Sper să facă întreaga poveste ceva mai ușor de înțeles. — Gavin Jackson
Încântătoare și profundă, o superbă descriere a legăturilor ciudate dintre bani și economie. — Tim Harford, autorul cărții Dezordonat
O carte extrem de interesantă, bine documentată și frumos scrisă, despre una dintre cele mai importante inovații ale omenirii. Oamenii iubesc și urăsc totodată banii, dar în cea mai mare parte a timpului nu reușesc să-i înțeleagă. O asemenea ignoranță nu e deloc un lucru bun. Din fericire, cartea de față va putea să remedieze situația. — Martin Wolf, comentator economic, Financial Times
O prezentare lucidă a unui subiect de multe ori greșit înțeles, ilustrată cu multe informații interesante. — John Kay, autor Radical Uncertainty
| Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Editie aniversara 2011-2021
Cu peste 60.000 de exemplare vandute, bestseller-ul scris de Marius Ghenea este prima carte despre antreprenoriat scrisa de un antreprenor roman, cel mai citit volum de profil, o carte-etalon pentru tinerii aflati la inceput de drum in deschiderea unei afaceri, dar si pentru profesionistii cu multi ani de experienta in business. Editura Evrika, membra a grupului editorial Universul Juridic, va propune editia aniversara a cartii, in conditii grafice deosebite, care va contine si o serie de testimoniale ale celor mai de succes antreprenori romani.
Dupa cum mentioneaza chiar autorul, Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri, "este un material foarte util de carte de antreprenoriat, care sa fie un fel de ghid sau manual nu doar pentru cei care sunt deja antreprenori, ci si pentru cei care se gandesc acum pe ce cale sa mearga in continuare".
Orice aniversare are amestecate inauntrul sau sentimente frumoase, dar diverse si uneori contradictorii: pe de o parte, bucurie, pentru ca durabilitatea, perenitatea sunt elemente intrinseci ale valorii, reusitei, performantei; pe de alta parte, tristete sau, in orice caz, nostalgie, pentru ca, atunci cand te uiti inapoi, mai ales pe perioade mai lungi de timp, descoperi de cele mai multe ori ca au ramas acolo, in urma, oameni, companii, evenimente importante, persoane si lucruri care s-au dus, iar unele nici nu mai revin. Cu atat mai mult ma bucur insa ca putem lansa aceasta editie aniversara de 10 ani, chiar cu continutul sau original, insa imbogatita cu multe ganduri si idei de la persoane care au ceva de spus nu doar in business, dar si in educatie si in societatea romaneasca. M-am gandit in aceasta situatie ca ar trebui sa imi asum si eu o provocare sui-generis de 10 ani, si anume sa incerc sa vad ce s-a schimbat in acesti ani in peisajul antreprenorial romanesc si international, fata de ce puneam la acel moment in filele cartii Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Iar in aceasta epoca grabita, globalizata si tehnologizata, schimbarea a ramas, pare-se, singura "constanta" a vietii noastre. In 2011, la lansarea cartii, societatea noastra abia incepuse sa iasa, destul de timid, din criza financiara globala, desi semnele acesteia erau inca vizibile la tot pasul. Zece ani mai tarziu, suntem intr-o alta criza, care nu arata deloc asa cum a aratat criza anterioara: este o criza asimetrica, ce a pornit de la criza sanitara si apoi s-a propagat cu unde de soc, foarte ciudate si inegale, in diverse domenii de afaceri si in foarte multe aspecte ale vietii sociale, ale societatii in ansamblu. Si ale carei efecte vor fi, mi-e teama, resimtite un timp mult mai indelungat decat la orice criza dinaintea acesteia. - Marius Ghenea
Partener in cadrul fondului de Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners), antreprenor in serie si business-angel cu investitii de succes in Europa de Est, Marius Ghenea se afla in topul oamenilor de afaceri conform Forbes Romania. Co-fondator al Venture Connect, o platforma de suport pentru antreprenori de tech start-up si investitori, el s-a implicat in multe activitati educationale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovatie si New Business Ventures in cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA, de asemenea a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima scoala de antreprenoriat din sud-estul Europei si este unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori si manageri. Este cunoscut ca unul dintre invitatii permanenti din cadrul emisiunii Arena Leilor.
Detaliile produsului:
| Tata bogat, tata sarac…
Arunca in aer mitul care spune ca trebuie sa castigi mult ca sa te imbogatesti.
Combate ideea potrivit careia, daca ai o casa, esti instarit.
Le arata parintilor de ce nu se pot baza pe sistemul de invatamant, daca vor sa-si vada copiii invatand cate ceva despre bani.
Defineste odata pentru totdeauna activele si pasivele.
Va invata ce si cum sa le spuneti copiilor despre bani, astfel incat sa aiba succes financiar in viitor.
Caracteristici generale
Dimensiuni
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weight | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dimensions | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Additional information |
|
|
|
|
|
|
Recenzii
Nu există recenzii până acum.