Cum sa construiesti un departament de vanzari – Lorand Soares Szasz, Alina Andriuta

SKU: 9786064413529
75.00 lei 64.55 lei
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Compară

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Descriere

Cum construim departamentul de vânzări? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste întrebări vrea să răspundă cartea noastră. Ea te va ajuta să deconstruiești vânzările și procesul de promovare al firmei tale în același mod în care o fac companiile cu cel mai mare succes.

Lorand Soares Szasz

Recunoaște: Să vinzi nu e atât de ușor precum te așteptai. Probabil îți imaginai că vei crea niște reclame, le vei aloca un buget, iar clienții se vor înghesui să cumpere de la tine. Sau cel puțin vor da semne de interes.

Alina Andriuță

Lorand Soares Szasz

LORAND SOARES SZASZ este expert în dezvoltarea accelerată a între-prinderilor mici și mijlocii.

Tată, soț, antreprenor și investitor, este fondator și CEO al Upriserz, cea mai mare platformă educațională pe bază de abonament din România.

A ajutat prin cursuri, consultanță, masterminduri și coaching peste 200 000 de antreprenori din România și diaspora. Este apreciat pentru felul unic prin care face mai simple concepte complexe de afaceri și de dezvoltare profesională și pentru rezultatele excelente pe care le obțin clienții lui.

A scris șase cărți de business și dezvoltare personală, iar în 2017 a fost inclus de MKOR în lista de top 10 a celor mai influenți lideri din lume admirați de antreprenorii din România.

Alina Andriuță

ALINA ANDRIUȚĂ este speaker, consultant în afaceri și trainer la Upriserz. Are o experiență de peste 15 ani în construirea departamentelor de vânzări și marketing pe piața din România și din Republica Moldova.

Mamă a doi copii, soție și antreprenoare, și-a lansat prima afacere la doar 24 de ani, când a ales să renunțe la o poziție de director de vânzări pentru a pune bazele Angry Business, în prezent cea mai mare comunitate de antre-prenori din Republica Moldova.

De-a lungul carierei a avut peste 10 000 de participanți la programele pe care le-a creat în domeniul vânzărilor, a instruit peste 400 de directori de vânzări prin cursurile ei, a susținut mai mult de 300 de companii prin consultanță individuală și a predat în total mai bine de 15 000 de ore în domeniul vânzărilor.

A fondat Aline Consulting – o companie de consultanță integrată în mana-gement și vânzări – și Sales University – un program complex de construcție a sistemului de vânzări online.

Îi place să spună că experiența ei s-a cristalizat în teren și acolo, la firul ier-bii, își dă întâlnire cu cei care vor să descopere secretele unui departament de vânzări de succes.

  • Format 145×205
  • Număr pagini 352
  • Editura CURTEA VECHE
  • Autori: Lorand Soares Szasz,Alina Andriuta
  • Anul publicării: 2022
  • ISBN: 9786064413529

Informații suplimentare

Brand

BySHOP, Curtea Veche

An publicat

2022

Quick Comparison

SettingsCum sa construiesti un departament de vanzari - Lorand Soares Szasz, Alina Andriuta ȘtergeMai presus de bani...echipa antreprenorului, Robert Kiyosaki si Rich Dad Advisors ȘtergeCele 4 discipline ale execuției -Chris McChesney, Jim Huling, Sean Covey ȘtergeTata bogat, tata sarac. Ed a V-a, revizuita, Robert T. Kiyosaki ȘtergeLeadership. Puterea Inteligentei Emotionale, Daniel Goleman ȘtergeSecretele mintii de milionar, ed a IV a , T. Harv Eker Șterge
Image
SKU97860644135299786064404985978-606-587-533-3978606440254797860658886169786064402295
Rating
Price 64.55 lei 44.58 lei 58.78 lei 39.55 lei 25.64 lei 39.89 lei
Stock
Availability
Add to cart

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Adaugă în coș

Description
Content
Cum construim departamentul de vânzări? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste întrebări vrea să răspundă cartea noastră. Ea te va ajuta să deconstruiești vânzările și procesul de promovare al firmei tale în același mod în care o fac companiile cu cel mai mare succes. Lorand Soares Szasz Recunoaște: Să vinzi nu e atât de ușor precum te așteptai. Probabil îți imaginai că vei crea niște reclame, le vei aloca un buget, iar clienții se vor înghesui să cumpere de la tine. Sau cel puțin vor da semne de interes. Alina Andriuță

Lorand Soares Szasz

LORAND SOARES SZASZ este expert în dezvoltarea accelerată a între-prinderilor mici și mijlocii. Tată, soț, antreprenor și investitor, este fondator și CEO al Upriserz, cea mai mare platformă educațională pe bază de abonament din România. A ajutat prin cursuri, consultanță, masterminduri și coaching peste 200 000 de antreprenori din România și diaspora. Este apreciat pentru felul unic prin care face mai simple concepte complexe de afaceri și de dezvoltare profesională și pentru rezultatele excelente pe care le obțin clienții lui. A scris șase cărți de business și dezvoltare personală, iar în 2017 a fost inclus de MKOR în lista de top 10 a celor mai influenți lideri din lume admirați de antreprenorii din România.

Alina Andriuță

ALINA ANDRIUȚĂ este speaker, consultant în afaceri și trainer la Upriserz. Are o experiență de peste 15 ani în construirea departamentelor de vânzări și marketing pe piața din România și din Republica Moldova. Mamă a doi copii, soție și antreprenoare, și-a lansat prima afacere la doar 24 de ani, când a ales să renunțe la o poziție de director de vânzări pentru a pune bazele Angry Business, în prezent cea mai mare comunitate de antre-prenori din Republica Moldova. De-a lungul carierei a avut peste 10 000 de participanți la programele pe care le-a creat în domeniul vânzărilor, a instruit peste 400 de directori de vânzări prin cursurile ei, a susținut mai mult de 300 de companii prin consultanță individuală și a predat în total mai bine de 15 000 de ore în domeniul vânzărilor. A fondat Aline Consulting – o companie de consultanță integrată în mana-gement și vânzări – și Sales University – un program complex de construcție a sistemului de vânzări online. Îi place să spună că experiența ei s-a cristalizat în teren și acolo, la firul ier-bii, își dă întâlnire cu cei care vor să descopere secretele unui departament de vânzări de succes.
  • Format 145x205
  • Număr pagini 352
  • Editura CURTEA VECHE
  • Autori: Lorand Soares Szasz,Alina Andriuta
  • Anul publicării: 2022
  • ISBN: 9786064413529
Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transforma visurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane in milioane de dolari. I: De ce nu pot oamenii sa isi transforme ideile in milioane de dolari? R: Deoarece majoritatea merg la scoala pentru a deveni angajati, nu antreprenori. Acesta este motivul pentru care li se spune: „Mergi la scoala si gaseste‑ti un loc de munca.“ Nu am auzit niciodata spunandu‑se: „Mergi la scoala si creeaza locuri de munca“, lucru care este, de fapt, apanajul antreprenorilor de succes. Majoritatea oamenilor merg la scoala ca sa munceasca pentru bani, pentru un salariu stabil. Putini invata sa creeze bani, ca sa nu aiba nevoie de un salariu. Daca ati citit Tata bogat, tata sarac, va puteti aminti lectia numarul unu a tatalui bogat: „Cei bogati nu lucreaza pentru bani.“ Antreprenorii inteleg bine aceasta lectie, gasind moduri de a determina banii sa munceasca pentru ei si construind bunuri care aduc flux de numerar si capital.  
Afacerile sunt un sport de echipa. Cine face parte din echipa ta? Invata cum sa construiesti echipa castigatoare de la Robert, Kim si cei mai de incredere consilieri  ai lor. Multi oameni au idei de milioane. Sunt convinsi ca noile lor produse si servicii ii vor imbogati. Problema este ca majoritatea habar nu au cum sa isi transforme ideile de milioane in milioane de dolari. Fa cunostinta cu cei 8 consilieri financiari de la RICH DAD ai lui Robert si Kim – si descopera motivele pentru care ei sunt cele mai de pret bunuri ale companiei:
  • Ken McElroy - Consilier in domeniul datoriilor, imobiliarelor si acumularii de capital;
  • Blair Singer - Consilier in domeniul vanzarilor si formarii de echipe;
  • Garrett Sutton -  Consilier in domeniul entitatilor de afaceri si protectiei bunurilor;
  • Tom Wheelwright - Consilier in domeniul impozitelor si strategiilor de consolidare a veniturilor;
  • Andy Tanner - Consilier in domeniul titlurilor de proprietate;
  • Darren Weeks - Consilier in domeniul acumularii de capital;
  • Josh si Lisa Lannon -  Consilieri in domeniul antreprenoriatului social.
 

Caracteristici generale

Nationalitate autor Strain

Caracteristici tehnice

Gen Administrarea afacerilor
Subiect principal Antreprenoriat
Autor Robert Kiyosaki Rich Dad Advisors
Limba Romana
Format Fizic
An publicare 2020
Tip coperta Brosata
Colectie Seria Kiyosaki
ISBN / ISSN 9786064404985
Continut pachet 1 x Carte

Dimensiuni

Numar pagini 392
Dimensiune (mm) 150 x 230
Cum să-ți atingi obiectivele de importanță vitală Această lucrare profundă dezvoltă o nouă viziune asupra tehnicilor de management, orientată pe inovație. Inimile și mințile oamenilor vor fi implicate în atingerea unui obiectiv comun într-un mod nemaivăzut până acum. Cele 4 discipline ale execuției funcționează ca un ghid practic. Specialiștii din orice domeniu vor descoperi cum să stabilească și să măsoare obiectivele organizației pentru care lucrează folosind instrumente cu totul și cu totul noi. Iar cele mai îndrăznețe obiective se vor transforma astfel în realitate. Modelul propus este simplu, eficient și ușor de înțeles, dar mai ales ușor de aplicat. Pur și simplu, înglobează secretul dezvoltării și al succesului. Rezultă astfel o creștere a calității muncii și un grad mai mare de implicare al echipei. Cu adevărat incredibil este faptul că poate fi pus în practică și în ceea ce privește viața personală și familia. Așadar, după ce vei parcurge acest ghid, și munca, și viața ta vor deveni sursele de împlinire și fericire pe care ți le-ai dorit întotdeauna. „Grozavă treabă! Utilizarea judicioasă a acestei lucrări va contribui enorm la ridicarea standardelor de excelență în privința execuției, în absolut toate organizațiile.“ Douglas R. Conant, fost director executiv al Campbell Soup Company și autor al unor bestseller-uri New York Times „Fiecare om vine pe lume dotat cu capacități nelimitate. Poate face minuni. Nimic nu este mai important în viață decât să realizeze ceva important pentru el și să atingă excelența. În Cele 4 discipline ale execuției, autorii au captat principiile și procedurile care sunt cruciale pentru performanțele umane. “ Muhammed Yunus, câștigător al Premiului Nobel pentru Pace, 2006 „Cele 4 discipline ale execuției oferă mai mult decât teorii pentru a realiza schimbări organizaționale strategice. Autorii explică nu numai „ce“, ci și „cum“ se poate ajunge la o „execuție eficientă“. Regăsim aici numeroase exemple de companii care au reușit nu numai o dată, ci de nenumărate ori. Aceasta este o carte pe care fiecare lider ar trebui să o citească!“ Clayton Christensen, Profesor, Harvard Business School,autor al cărții The Innovator’s Dilemma
Informații
Tipul coperții Moale
Numărul de pagini 288
Editura All
ISBN 978-606-587-533-3
Dimensiuni 16,5 x 23,5 cm
Tata bogat, tata sarac… Arunca in aer mitul care spune ca trebuie sa castigi mult ca sa te imbogatesti. Combate ideea potrivit careia, daca ai o casa, esti instarit. Le arata parintilor de ce nu se pot baza pe sistemul de invatamant, daca vor sa-si vada copiii invatand cate ceva despre bani. Defineste odata pentru totdeauna activele si pasivele. Va invata ce si cum sa le spuneti copiilor despre bani, astfel incat sa aiba succes financiar in viitor.  

Caracteristici generale

Gen Dezvoltare personala
Subgen Educatie financiara
Pentru Femei Barbati
Autor Robert T. Kiyosaki
An publicare 2019
Limba Romana
Tip coperta Brosata
Format Fizic
ISBN / ISSN 9786064402547
Continut pachet 1 x Carte

Dimensiuni

Numar pagini 192
Dimensiune (mm) 150 x 230
Cartea de fata, despre puterea inteli¬gentei emotionale in leadership, este prima culegere cuprinzatoare in care autorul isi aduna descoperirile cheie in domeniu. Acest material, adeseori extras din celelalte carti ale lui Daniel Goleman, care si-au demonstrat din plin eficienta, e de natura sa sprijine dezvoltarea unui management per¬formant si inovator. Am adunat la un loc, rezumandu-le intr-o singura carte, esenta ¬scrierilor mele din ultimii douazeci de ani, care ilustreaza cel mai bine impactul pozitiv al inteligentei emotionale asupra excelentei individuale si organizationale. Luati aceasta carte ca pe o trusa de scule. Fiecare capitol este un instrument unic si util, care-i ajuta pe lideri, traineri, recrutori de resurse umane, administratori si educatori sa-i ghideze si motiveze cu eficienta pe ceilalti.  

Caracteristici generale

Gen Business
Subgen Management
Autor Daniel Goleman
Limba Romana
Format Fizic
ISBN / ISSN 9786065888616

Dimensiuni

Numar pagini 160
Dimensiune (mm) 130 x 200
Dati-mi 5 minute si... va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii!“ Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care a lansat multe afaceri si a dat faliment in mod repetat – pana cand a inteles ca trebuie sa-si schimbe tiparul mental. Dupa care, in cativa ani, a devenit milionar. Eker pleaca de la premisa ca „nu ceea ce nu stim ne impiedica sa avem succes, ci ceea ce stim incorect reprezinta cel mai mare obstacol“. Cartea sa trateaza mai putin ceea ce trebuie invatat si mai mult ceea ce trebuie „dezvatat“. Fiecare dintre noi are setat in minte un anumit tipar financiar. Iar felul in care gandim determina dimensiunea averii pe care o acumulam. Bogatii gandesc, toti, la fel (sunt convinsi ca „isi creeaza singuri viata“). Si saracii gandesc, toti, la fel (dar ei cred ca viata „li se intampla“). Iar atunci cand subconstientul are de ales intre emotii adanc inradacinate si logica, emotiile inving aproape intotdeauna. Secretul sta in constientizarea propriilor ganduri si actiuni, astfel incat sa ne putem elibera de alegerile facute in trecut. E timpul sa renuntam la presupunerea ca, pentru a avea succes, ordinea logica este: a avea, a face, a fi. Si sa asimilam, in schimb, convingerea oamenilor bogati, care inteleg ca ordinea corecta este: a fi, a face, a avea. T. Harv Eker este fiul unor imigranti europeni care s-au stabilit in America de Nord, moment in care nu aveau mai mult de 30 de dolari in buzunar. A crescut in Toronto, dupa care s-a stabilit in Statele Unite. A avut o copilarie saraca, motiv pentru care, la 13 ani, a inceput sa munceasca. In anii adolescentei, a vandut ziare, inghetata, lotiuni de bronzat pe plaja si diverse alte lucruri prin targuri. Dupa ce a urmat vreme de un an cursurile Universitatii York, a decis sa ia o pauza – pentru a-si urma visul de a deveni milionar. In anii tineretii, a locuit in diverse orase, a avut diverse slujbe si a inceput peste zece afaceri diferite. Dar, indiferent ce a facut, a esuat in mod constant. Intr-un final, dupa multi ani de frustrari, Eker a reusit sa-si atinga tinta. A deschis unul dintre primele magazine cu articole pentru fitness din America de Nord, apoi si-a dezvoltat afacerea, creand un lant de zece magazine. Dupa care a vandut o parte din actiuni unei corporatii din topul Fortune 500. Eker a trecut de la stadiul de falit la cel de milionar in numai doi ani si jumatate. Ulterior, a inceput sa-si dezvolte teoria privind relatia dintre bani si aspectele mentale si emotionale ale oamenilor. Folosind principiile si exercitiile din cartea de fata, el si-a revizuit gandurile, sentimentele, atitudinea si actiunile – nu doar pentru a atinge succesul, ci si pentru a-l mentine pe termen lung. T. Harv Eker este fondatorul si presedintele companiei Peak Potentials Training, una dintre companiile cu servicii de dezvol­tare personala avand cea mai rapida crestere din America de Nord. A creat o serie de cursuri de dezvoltare personala, la care participa mii de oameni din toate colturile lumii. Stilul sau direct, debordand de energie si plin de umor, electrizeaza audienta. La programele cu durata de o saptamana are adesea un public de peste 2 000 de persoane. Prin cartile, seminariile si conferintele sale, ca si prin programele educationale oferite, el a schimbat vietile a peste 500 000 de oameni, ajutandu-i sa se apropie de obiectivele lor si sa obtina independenta financiara.  

Caracteristici generale

Nationalitate autor Canadian

Caracteristici generale

Gen Dezvoltare personala
Subgen Dezvoltare profesionala
Pentru Femei Barbati
Autor T. Harv Eker
An publicare 2019
Editia 4
Limba Romana
Tip coperta Brosata
Format Fizic
ISBN / ISSN 9786064402295
Continut pachet 1 x Carte

Dimensiuni

Numar pagini 224
Dimensiune (mm) 13 x 20
Weight
DimensionsNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplică
Additional information
Brand

BySHOP, Curtea Veche

An publicat

2022

Brand

Curtea Veche

Brand

BySHOP, Editura ALL

Brand

Curtea Veche

An publicat

2019

Brand

Curtea Veche

Brand

Curtea Veche

Selectează câmpurile
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click în afara câmpului pentru a ascunde
Compară