Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare, Jack Mitchell
Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells – a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia.
Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste.
Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell’s” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii.
Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii.
Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari.
In debutul cartii, autorul povesteste cum i-a venit ideea scrierii acestui volum. Evenimentul care i-a dat de gandit a avut loc in 2001 la o conferinta desfasurata la Carefree, Arizona (SUA) pe tema: „Gaura neagra din domeniul vestimentar”. Discutiile erau axate in principal pe dificultatile de natura economica pe care le intampinau afacerile cu haine in conditiile in care concurenta din acest sector era din ce in ce mai mare in acea perioada.
La un moment dat, punandu-se intrebarea: cine isi cunoaste primii 100 de clienti? Jack Mitchell a fost uimit sa constate ca era singurul dintr-o sala intreaga care dadea un raspuns afirmativ la aceasta intrebare.
Jack Mitchell si-a dat astfel seama ca se numara printre putinii antreprenori care stiu ca secretul pentru a avea o afacere de succes este sa iti cunosti clientii. Si, mai mult decat atat, sa ii tratezi cu respect si grija.
Asadar, Jack Mitchell se bazeaza nu numai pe experienta personala pentru a-ti arata cum sa creezi relatii care atrag vanzari, astfel incat afacerea sa mearga bine fara ca tu sa faci eforturi colosale, el este mostenitorul unei traditii, asadar a unei experiente acumulate in timp si testate indelung.
Cartea de fata este impartita in noua parti.
Caracteristici generale
Nationalitate autor | Strain |
Caracteristici tehnice
Gen | Administrarea afacerilor |
Subiect principal | Economie |
Autor | Jack Mitchell |
Limba | Romana |
Format | Fizic |
An publicare | 2020 |
ISBN / ISSN | 9786069136560 |
Continut pachet | 1 x Carte |
Dimensiuni
Numar pagini | 384 |
Dimensiune (mm) | 200 x 130 |
An publicat | 2020 |
---|---|
Brand | ACT si Politon, BySHOP |
Settings | Imbratiseaza-ti clientii, Jack Mitchell Șterge | Banii tai. Cum ii cheltuiesti si de ce. Banii tai, ai familiei, ai tarii si ai lumii Șterge | Francize Profitabile 2022, de la Idee de Afacere la Implementare in Sistem Franciza, Matei Andreea, Nicolae Horia Șterge | Principiile banilor. De la A DISPERA la A PROSPERA – Ghid de educație financiară Șterge | Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri Șterge | Cum să faci avere din imobiliare (Precomandă 16 Mai) Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Name | Imbratiseaza-ti clientii, Jack Mitchell Șterge | Banii tai. Cum ii cheltuiesti si de ce. Banii tai, ai familiei, ai tarii si ai lumii Șterge | Francize Profitabile 2022, de la Idee de Afacere la Implementare in Sistem Franciza, Matei Andreea, Nicolae Horia Șterge | Principiile banilor. De la A DISPERA la A PROSPERA – Ghid de educație financiară Șterge | Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri Șterge | Cum să faci avere din imobiliare (Precomandă 16 Mai) Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Image | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SKU | 9786069136560 | 9786064411457 | 978-606-8466-11-8 | 9786067820898 | 978-606-95129-1-3 | 978-9975-3245-7-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rating | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Price | 47.00 lei | 105.99 lei | 126.00 lei | 42.50 lei | 58.00 lei | 64.00 lei | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stock | Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Availability | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Add to cart | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description | PRECOMANDĂ!!! Livrare din 22 august 2022 | Livrare : 16 mai 2022 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Content | Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare, Jack Mitchell
Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia.
Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste.
Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell's” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii.
Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii.
Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari.
In debutul cartii, autorul povesteste cum i-a venit ideea scrierii acestui volum. Evenimentul care i-a dat de gandit a avut loc in 2001 la o conferinta desfasurata la Carefree, Arizona (SUA) pe tema: „Gaura neagra din domeniul vestimentar”. Discutiile erau axate in principal pe dificultatile de natura economica pe care le intampinau afacerile cu haine in conditiile in care concurenta din acest sector era din ce in ce mai mare in acea perioada.
La un moment dat, punandu-se intrebarea: cine isi cunoaste primii 100 de clienti? Jack Mitchell a fost uimit sa constate ca era singurul dintr-o sala intreaga care dadea un raspuns afirmativ la aceasta intrebare.
Jack Mitchell si-a dat astfel seama ca se numara printre putinii antreprenori care stiu ca secretul pentru a avea o afacere de succes este sa iti cunosti clientii. Si, mai mult decat atat, sa ii tratezi cu respect si grija.
Asadar, Jack Mitchell se bazeaza nu numai pe experienta personala pentru a-ti arata cum sa creezi relatii care atrag vanzari, astfel incat afacerea sa mearga bine fara ca tu sa faci eforturi colosale, el este mostenitorul unei traditii, asadar a unei experiente acumulate in timp si testate indelung.
Cartea de fata este impartita in noua parti.
Caracteristici generale
Caracteristici tehnice
Dimensiuni
| Banii tai. Cum ii cheltuiesti si de ce. Banii tai, ai familiei, ai tarii si ai lumii, Gerry Bailey , Felicia Law , William WhiteheadSa zicem ca parintii tai au hotarat sa iti dea niste bani de buzunar. Fie ca alegi sa ii cheltuiesti, sa ii economisesti sau sa ii donezi, banii vin si pleaca din pusculita ta porcusor de parca ar avea propria viata. De pilda, stiai ca bugetul familiei se duce in mare parte pe nevoi precum mancarea, utilitatile, scoala si transportul, sanatatea si impozitele catre stat, si abia apoi pe distractie? Nu e de mirare ca trebuie economisiti si ca ii tot auzi pe ai tai zicand ca banii nu cresc in copaci. Sigur esti foarte curios sa afli mai multe despre mersul banilor in lume, despre economia tarilor sarace sau bogate, despre resursele naturale si felul in care coopereaza natiunile. Si, mai ales, despre cum iti poti pune tu amprenta in lume, ca sa fii fericit si sa ii ajuti pe altii. Sa discuti despre bani poate fi dificil chiar si pentru adulti, dar este ceva esential daca e sa devenim independenti financiar si cunoscatori ai economiei. Folosind un limbaj simplu, grupat in fragmente scurte si explicative, aceasta serie pune in context felul in care banii functioneaza acasa, in comunitati si in intreaga lume, demonstrand ca problemele care tin de finante nu exista in vid. – School Library Journal.Caracteristici tehnice
Dimensiuni
| De ce sa deschizi un business in sistem franciza, in loc sa incepi pe cont propriu?Pentru ca ajungi mai usor la publicul tinta odata ce numele business-ului este cunoscut in piatasi mai ales de catre clienti.Plus ca un studiu al publicatiei International Business Times,arata ca francizele au fost de 3 ori mai sigure in pandemie decat afacerile individuale.Vrei sa Incepi o Afacere in Sistem Franciza?Afla de cati bani ai nevoie pentru o franciza in 2022, care sunt domeniile cele mai profitabile si ce au in comun 66 de francize care au inregistrat profituri de la 31.920 euro la 112.800 euro per unitate in 2021...Fara sa conteze ca se afla in mediul rural, in orase mici precum Campina sau in BucurestiNu semna nici un contract cu un francizor pana nu citesti acest articol…Afla in ce francize merita sa investesti in perioada 2022-2023si ce greseli fac antreprenorii la negocierea si semnarea contractului?Greseli care se traduc intr-o marja mai mica de profit!
De ce o franciza si nu pe cont propriu?!Intrucat franciza vine la pachet cu reteta de business, know how si o serie de restrictionari pentru tine ca investitor, care pastreaza acel caracter unitar ce reprezinta una din cheile successului. Cu totii suntem impresionati cand intram intr-o locatie McDonald’s oriunde in Romania sau in lume si suntem intampinati cu acelasi zambet si aceeasi formula de adresare, la care se adauga aceeasi calitate a produsului si a standardului de servire. Nu ne dam seama ce locatii sunt operate prin investitori (francizati) si ce locatii sunt operate direct, in cadrul retelei McDonald’s. Si aceasta este una din reusitele obtinute din implementarea francizei. Daca esti la prima afacere si nu ai experienta antreprenoriala, Sau daca vrei sa-ti diversifici portofoliul de afaceri si nu te poti implica full-time in noua afacere, Franciza este intotdeauna recomandata, fiind de 3 ori mai sigura decat o afacere pe cont propriu, si rapid de implementat. Practic azi semnezi contractul de franciza si in maxim 1 luna poti sa incasezi.Cand este momentul ideal sa iei o franciza? Acum!Pandemia, la fel ca orice alta criza, a facut curatenie in mediul de business lasandin urma mai putini jucatori si oferind noi oportunitati prin schimbarea obiceiurilor de consum ale oamenilor... Piata romaneasca de francize a crescut de la 1,6 miliarde euro cifra de afaceri in 2014 la aprox. 4 miliarde euro, anul trecut (in plina pandemie)... ...comparativ cu tarile vestice, Romania este inca o piata mica, ceea ce face ca potentialul de crestere sa fie in continuare foarte mare, cu multe domenii care acum incep sa atraga atentia antreprenorilor, cum ar fi educatia sau zona de beauty. Anul acesta este de relansare, cu multe spatii stradale inchise in pandemie care acum sunt disponibile In continuare iti dezvalui tot ce este de facut de la idea ta de afacere si pana la prima incasare...Doar 6 etape de la idee la prima incasareCa sa obtii conditii contractuale foarte bune si sa implementezi afacerea fara timpi pierduti si costuri suplimentare, este necesar sa-ti planifici fiecare pas, parcurgand cu atentie primele 6 etape (din cele 8 prezentate):1. Evalueaza ideea ta de afacerePlecand de la ideea ta de afaceri si avand nevoile si dorintele clientilor tai in minte, Evalueaza-ti ideea de afacerea raspunzand la intrebari precum: Ce afacere vrei sa deschizi? Ce produse/servicii vrei sa vinzi? Cine sunt potentialii clienti? Cine sunt potentialii competitori?2. Ce franciza sa alegi?Identifica minim 3 francize optime ideii tale de afacere, analizand cat costa si ce ofera fiecare posibila franciza si conditiile pe care ti le impun francizorii. In Franta, un investitor analizeaza, in medie, 3-4 francize in faza preliminara. Recomandam pastrarea mediei, intrucat in faza de selectie pot interveni, printre altele, fie factorul emotie la investitor care conduce la subiectivism in selectie, fie situatia in care francizorului (detinatorul business-ului) poate exagera comparativ cu potentialul pietei din Romania. In acest moment rasfoirea ghidului Francize Profitabile 2022 devin o prioritate. Inclusiv Cataloful francizelor disponibile in 2022 din interiorul ghidului.3. Informarea PrecontractualaPentru cele 3 francize selectate, recomandam sa analizezi documentatia de informare precontractuala compusa din: informatii despre francizor: trecut, istoric, reteaua curenta (unitati proprii si francizate), cifra de afaceri retea, cifra de afaceri generata din reteaua francizata; informatii despre franciza: conditii comerciale (taxa de intrare, redeventa, contributie la bugetul de marketing etc.); analiza financiara privind profitul sau pierderile pentru o unitate tipica francizata (pentru o orientare cu privire la performanta si rentabilitatea business-ului); draft contract franciza (pentru a intelege, in detaliu, drepturile si obligatiile ambelor parti). 4. Due Dilligence sau Invatarea afacerii Etapa anterioara semnarii contractului de franciza, care presupune validarea francizorului si a francizei. Practic validam documentatia de informare precontractuala la care am avut access in pasul anterior prin: 1. Vizita la francizor pentru cunoasterea lui si a echipei sale si intelegerea modului prin care veti colabora; 2. Discutie cu unul dintre francizatii existenti pentru a valida transparenta francizei precum si “starea” francizatilor (sunt multumiti?) Va recomandam in aceasta etapa sa puneti cat mai multe intrebari, ca sa intelegeti exact cum stau lucrurile. 5. Setarea asteptarilor si semnarea contractului Solicitati un plan de actiuni concrete(numar de vizite asigurate din partea francizorului, numar de ore de consultanta, access la materialele de marketing si promovare, access la programe de training si instruire din retea etc.) Planul de actiune sa fie cuantificat (ca numar si timing de implementare) si anexat la contractul de franciza. Doar cu aceste lucruri bine stabilite si anexate, semnezi contractul. 6. Elaborarea planului de actiune Stabileste de comun acord cu francizorul, planul de actiuni pentru lansarea afacerii, precum si pentru prima luna operationala, cu responsabili (de ambele parti) si deadline-uri. Vom prezenta in cadrul ghidului ce trebuie sa cuprinda planul de actiune, fiindca am vazut multe implementari deficitare care au produs intarzierea lansarii business-ului, si implicit cresterea investitiei acoperita din buzunarul investitorilor. 7. Invatarea afacerii Este important ca in primele 6 luni sa fi implicat direct in afacerea ta. Desi implementezi o franciza dovedita ca functioneaza, trebuie sa te asiguri ca este implementata corect, ca se respectata reteta de business, ca angajatii nu sar etape, clientul este multumit, samd. In aceste prime 6 luni este cruciala prezenta ta in cadrul afacerii. 8. Un nou punct de lucru O data ce prima franciza devine profitabila, poti repeta procesul prin deschiderea unui nou punct de lucru. In ghidul Francize Profitabile 2022 vom lamuri aspecte legate de volumele cumulate ale mai multor puncte de lucru si cum renegociezi contractele cu francizorul pentru un profit mai mare in buzunarul tau.Parcurgem impreuna cele 6 etape necesare semnarii si implementarii cu succes a primei tale fracizeIn [CAPITOLELE 1 - 7] din ghid, gasesti primele 6 etape de mai sus, detaliate in pasi usor de urmat. Aceasi pasi care au stat la baza implementarii cu succes a peste 246 de francize in ultimii 3 ani...Singurul Ghid Din Romania Care Prezinta Traseul Complet In Achizitia Si Implementarea De Francize In RomaniaCaracteristici generale
Caracteristici tehnice
Dimensiuni
| Principiile banilor. De la A DISPERA la A PROSPERA este o carte ușor de citit, profilul acesteia nefiind unul academic sau didactic, ci constituindu-se mai degrabă într-un ghid practic și interactiv de educație financiară. Autorul explică noțiuni financiare și concepte importante din zona finanțelor personale pe înțelesul tuturor, indiferent de vârstă, studii, profesie, ocupație, statut social. Demontează credințe greșite, explică simplu principii sofisticate, traduce teorii economice, și face toate acestea într-un mod inedit, ușor de asimilat și de aplicat. Ca orice educator financiar, autorul lansează provocări cititorului cu scopul de a-i stimula gândirea, de a-l determina să își evalueze propria realitate, de a conștientiza ce este important pentru el și de a trece imediat la acțiune. Induce un respect profund pentru banii câștigați cinstit și crește încrederea că fiecare poate ajunge acolo unde își dorește. Reușește să simplifice, într-o manieră actuală, bazată pe analogii și exemple concrete din viața de zi cu zi, modul în care funcționează banii și concepțiile care ne limitează universul financiar. Prin oferirea de metode inovative de creștere atât a veniturilor, cât și a cheltuielilor responsabile, Principiile Banilor. De la A DISPERA la A PROSPERA este cartea care poate genera câștig cu fiecare capitol parcurs. „Educația financiară lipsește cu desăvârșire din majoritatea buzunarelor, sertarelor, caselor, bugetelor de firme, de orașe și, mai grav, din administrarea bugetului național. De-a lungul timpului, am asistat la adevărate drame cauzate de lipsa educației financiare. Oameni înfrânți ajunși pe drumuri, familii destrămate și fără vise, afaceri distruse, bugete publice dominate de neputință și sărăcie. Dar, pe de altă parte, vedem bolizi de lux în cartiere rău famate, turnulețe la asistații social, poșete de lux la domnișoare care nu au pontat nicio zi de muncă și jaful din banul public. Această disonanță ne-a dat peste cap reperele, valorile, credințele despre bani și ne-a dus într-o zonă a epatării fără discernământ. Istoria financiară post-decembristă nu ne-a scutit de lecții usturătoare. Hiperinflație, sărăcie, șomaj, criză după criză, credite cu buletinul, franci elvețieni, boomuri imobiliare, pârloage, calamități, falimente, sindicate, jafuri, furturi din bani publici, evaziune, nu-ne-vindem-țara sau o-vindem-pe-doi-lei, pensii speciale, asistați social, mătușa Tamara, parandărături, căpușe, sinecuri, șpăgi, ciubucuri, bacșișuri. Justificăm risipa cu lipsurile din perioada ceaușistă, de parcă ne-a intrat în ADN și o dăm moștenire generațiilor următoare. Acum, când traversăm cea mai cumplită recesiune mondială, combinată cu o inflație ieșită de sub control, cu un război în coastă și cu convalescența economică post-pandemie, este binevenită această carte de educație financiară. Principiile banilor, cartea scrisă de Liviu Drăghici, apare exact când este mai multă nevoie de ea. Cititorii, indiferent de vârstă, studii, profesie, ocupație, statut social, vor găsi o minunăție de scriitură, atractivă și interactivă, care va lăsa urme după lecturare. Demontează credințe greșite, explică simplu principii sofisticate și traduce teorii economice scrise în limbaj de lemn, aprinde beculețe și trezește conștiința latentă a cititorului. Induce, cu delicatețe, un respect profund pentru banii câștigați cinstit și crește încrederea că fiecare poate ajunge acolo unde își dorește, netezindu-i calea cititorului. Și chiar dacă actuala criză va trece, nevoia cărții se va păstra, indiferent de vremuri, pentru că „principiile banilor” rămân aceleași.” VALENTINA SAYGO, expert contabil, consultant fiscal, antreprenor, fost Secretar de Stat în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, „Când Liviu Drăghici mi-a spus că scrie o carte de educație financiară, m-am bucurat pentru el și pentru decizia lui. Mai mult, m-am bucurat pentru cititorii care vor avea ocazia să observe cum un finanțist, antreprenor, profesor, un om cu valori frumoase, cu etică, va prezenta o viziune financiară solidă și procesul prin care oricine își poate îmbunătăți nivelul educației financiare. Avantajul major al cărții este capacitatea lui de a explica idei, concepte și noțiuni financiare pe înțelesul tuturor. Toate conceptele importante din zona finanțelor personale au fost structurate și prezentate inedit, pentru a fi ușor de asimilat și de aplicat. Ca orice educator financiar, Liviu lansează provocări cititorului cu scopul de a-i stimula gândirea, de a-l determina să își evalueze propria realitate, de a conștientiza ce este important pentru el și de a trece imediat la acțiune în situația în care acesta simte cumva că poate, vrea și merită altceva în viața lui.” Cătălin Ștefan Iordache, Executive Coach & Fondatorul Programului de Inteligență Financiară www.inteligentafinanciara.ro„Economia este un lucru destul de complicat, la care pare că se pricepe toată lumea. Pentru care nu ar fi nevoie de studii sau lecturi temeinice ca să înțelegi cum funcționează lucrurile. În realitate nu este deloc așa. Economia este mereu prezentă în acțiunile noastre, pentru că mereu trebuie să facem alegeri în contextul unor resurse rare, care nu ajung pentru toate nevoile pe care le avem în față. Problemele economice se extind și mai mult când trecem de la nivel individual la unul societal. Disfuncționalitățile din economie se transferă în prețuri și devin costuri pentru fiecare dintre noi. De aceea, orice demers care ajută la înțelegerea problemelor și a argumentelor economice devine unul extrem de lăudabil, orice formă ar lua el. O societate în care educația economică este precară va acționa rudimentar și va risipi energii și resurse importante pe nevoi și cauze marginale. Cu cât nivelul de educație sporește (mai ales economică), cu atât lumea în care trăim vă deveni mai bună.” Cristian Păun, profesor Academia de Studii Economice din București, fondator http://cristianpaun.finantare.ro„Succesul din orice domeniu are o parte vizibilă (formată din cunoștințe, abilități, strategii care te ajută să-ți atingi obiectivul dorit) și o parte invizibilă (convingerile pe care le ai despre acel domeniu). Cartea lui Liviu tratează ambele părți și este un manual complet cu cunoștințe, abilități, strategii și convingeri care să te ajute să câștigi jocul banilor, astfel încât să trăiești o viață abundentă financiar.” Florin Păsat, autor „WOW! Noul ghid ca să trăiești acum o viață abundentă și împlinită”, www.atrageabundenta.ro„Lucrarea profesorului și antreprenorului Liviu-Gelu Drăghici este un ghid practic și interactiv pentru oricine dorește să își îmbunătățească situația financiară începând de acum. Cititorul, investit cu puterea propriului său destin financiar, este invitat să contribuie activ la anamneza credințelor și comportamentelor sale legate de bani, pornind de la obiective cât mai clare (și aici este marea provocare!). Prin oferirea de metode inovative de creștere atât a veniturilor, cât și a cheltuielilor responsabile, Principiile Banilor este cartea care poate genera câștig cu fiecare capitol parcurs. Autorul reușește să simplifice, într-o manieră actuală, bazată pe analogii și exemple concrete din viața de zi cu zi, modul în care funcționează banii și, mai presus, concepțiile care ne limitează universul financiar. Evrika! Avem un plan de sustenabilitate financiară, pe înțelesul tuturor, cu rezultate vizibile de la prima pagină.” Cosmina Marinescu, CEO KRUK România „Trăim într-o lume în care, nu de puține ori, banii sunt considerați cei mai importanți după aer. La urma urmei, nu poți să mergi la casă și să plătești cu aer, ci ai nevoie de bani pentru a face acest lucru, fie că este fizic, fie că folosești mijloace moderne de plată. Dar, mai presus de toate, uităm că relația cu banii din viața noastră nu pleacă de la bani, ci de la noi. În această carte vei începe acest proces de descoperire, vei înțelege mai bine banii și circuitul lor și cum poți folosi acest instrument astfel încât să ai o viață financiară din ce în ce mai bună. Exercițiile te vor ajuta și mai mult, iar totul va deveni practic și la obiect pentru tine. Citește și aplică!” Daniel Tănase, antreprenor, autor, gazda podcastului Finanțe FM, public speaker „Salut inițiativa lui Liviu de a scrie despre convingerile limitative, despre miturile care circulă în legătură cu banii într-o carte de educație financiară. Consider că de aici trebuie să plecăm: de la experiențele și convingerile noastre, prejudecățile, obișnuințele care s-au format în copilărie sau în perioada tinereții în legătură cu banii. Toate acestea se răsfrâng asupra cheltuielilor, economiilor, investițiilor noastre, dar și a gradului în care ne realizăm obiectivele mai târziu în viață. Cartea cuprinde, pas cu pas, cum trebuie să abordăm știința banilor, pornind de la modul în care gândim, acționăm și folosim informațiile din piața financiară în realizarea personală.” Roxana Bucur, planificator și consultant financiar independent, fondator www.psihologiabanilor.ro
| Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Editie aniversara 2011-2021
Cu peste 60.000 de exemplare vandute, bestseller-ul scris de Marius Ghenea este prima carte despre antreprenoriat scrisa de un antreprenor roman, cel mai citit volum de profil, o carte-etalon pentru tinerii aflati la inceput de drum in deschiderea unei afaceri, dar si pentru profesionistii cu multi ani de experienta in business. Editura Evrika, membra a grupului editorial Universul Juridic, va propune editia aniversara a cartii, in conditii grafice deosebite, care va contine si o serie de testimoniale ale celor mai de succes antreprenori romani.
Dupa cum mentioneaza chiar autorul, Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri, "este un material foarte util de carte de antreprenoriat, care sa fie un fel de ghid sau manual nu doar pentru cei care sunt deja antreprenori, ci si pentru cei care se gandesc acum pe ce cale sa mearga in continuare".
Orice aniversare are amestecate inauntrul sau sentimente frumoase, dar diverse si uneori contradictorii: pe de o parte, bucurie, pentru ca durabilitatea, perenitatea sunt elemente intrinseci ale valorii, reusitei, performantei; pe de alta parte, tristete sau, in orice caz, nostalgie, pentru ca, atunci cand te uiti inapoi, mai ales pe perioade mai lungi de timp, descoperi de cele mai multe ori ca au ramas acolo, in urma, oameni, companii, evenimente importante, persoane si lucruri care s-au dus, iar unele nici nu mai revin. Cu atat mai mult ma bucur insa ca putem lansa aceasta editie aniversara de 10 ani, chiar cu continutul sau original, insa imbogatita cu multe ganduri si idei de la persoane care au ceva de spus nu doar in business, dar si in educatie si in societatea romaneasca. M-am gandit in aceasta situatie ca ar trebui sa imi asum si eu o provocare sui-generis de 10 ani, si anume sa incerc sa vad ce s-a schimbat in acesti ani in peisajul antreprenorial romanesc si international, fata de ce puneam la acel moment in filele cartii Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Iar in aceasta epoca grabita, globalizata si tehnologizata, schimbarea a ramas, pare-se, singura "constanta" a vietii noastre. In 2011, la lansarea cartii, societatea noastra abia incepuse sa iasa, destul de timid, din criza financiara globala, desi semnele acesteia erau inca vizibile la tot pasul. Zece ani mai tarziu, suntem intr-o alta criza, care nu arata deloc asa cum a aratat criza anterioara: este o criza asimetrica, ce a pornit de la criza sanitara si apoi s-a propagat cu unde de soc, foarte ciudate si inegale, in diverse domenii de afaceri si in foarte multe aspecte ale vietii sociale, ale societatii in ansamblu. Si ale carei efecte vor fi, mi-e teama, resimtite un timp mult mai indelungat decat la orice criza dinaintea acesteia. - Marius Ghenea
Partener in cadrul fondului de Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners), antreprenor in serie si business-angel cu investitii de succes in Europa de Est, Marius Ghenea se afla in topul oamenilor de afaceri conform Forbes Romania. Co-fondator al Venture Connect, o platforma de suport pentru antreprenori de tech start-up si investitori, el s-a implicat in multe activitati educationale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovatie si New Business Ventures in cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA, de asemenea a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima scoala de antreprenoriat din sud-estul Europei si este unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori si manageri. Este cunoscut ca unul dintre invitatii permanenti din cadrul emisiunii Arena Leilor.
Detaliile produsului:
| În cartea „Cum să faci avere din imobiliare”, Grant Cardone împărtășește formula exactă pe care a folosit-o pentru a achiziționa proprietăți imobiliare de aproape 1 miliard de dolari. Această carte este despre cum puteți cumpăra proprietăți imobiliare care să producă venituri, să vă protejați capitalul și să vă oferiți Dvs. și familiei un venit pasiv în timp ce proprietatea plătește ratele împrumutului. VEI ÎNVĂȚA: ✓ Cum să alegi imobilul care va asigura flux de numerar și apreciere în timp? ✓ Cum să evaluezi o proprietate pentru a ști care este prețul potrivit? ✓ Cum să găsești cele mai bune oferte de pe piață? ✓ Cum să folosești corect împrumuturile și să faci din bancă partenerul tău? ✓ Cum să determini la ce preț să vinzi? Grant Cardone este maestrul investițiilor imobiliare și le simplifică pentru a fi pe întelesul fiecăruia. Aplică ceea ce îți spune! Scopul meu cu această carte este: 1) Să te conving să începi să investeşti în imobiliare care merită; 2) Să-ţi arăt cum să începi să cumperi proprietăți bune; 3) Să te împiedic să faci greşeli costisitoare. „Pe scurt, cumpărați apartamente. Nu acționați mărunt, cumpărați cel mai bun produs de pe piață, folosiți împrumuturi în proporție de 50-75%, asigurați-vă că aveți flux de numerar și îngrijiți-vă de proprietate și de chiriași. Nu vă zgârciți cu plata managerului dumneavoastră. Ieftin nu înseamnă mai bun. Am făcut cele mai bune afaceri şi am obţinut cel mai mare profit cumpărând la preţ ridicat şi vânzând la preţ şi mai mare.” Grant Cardone este un antreprenor multimilionar, speaker internațional și autor de bestselleruri New York Times. Afacerile sale imobiliare dețin un portofoliu de 1,4 miliarde de dolari. Este considerat unul dintre Top 10 cei mai influenți CEO din lume și expert Nr. 1 în Vânzări, Afaceri Imobiliare și Investiții potrivit revistei Forbes. Este creatorul celei mai mari conferințe business din lume 10X Growth Conference, ce adună anual în Las Vegas peste 30 000 de persoane. „Ţine minte această regulă: dacă este uşor de obţinut tranzacţia, probabil nu este bună şi cu cât există mai mult interes în privința ei, cu atât are mai multă valoare pentru următorul grup de cumpărători.”
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weight | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dimensions | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Additional information |
|
|
|
|
|
|
Recenzii
Nu există recenzii până acum.