Contextul pandemic, cu efecte majore asupra școlii și a educației în ansamblu, i-a determinat pe autorii volumului să ia parte, prin mijloace de comunicare online, la o dezbatere privind viitorul școlii și noua normalitate a proceselor educative și pedagogice, astfel încât ideile discutate s-au concretizat în nouă capitole cuprinzătoare, bazate pe experiența acestora în cadrul unor universități din România și din alte trei țări europene. Analizând o serie de teme de maximă actualitate, volumul coordonat de Emil Păun propune strategii de schimbare a culturii școlare și a învățământului clasic în perioada postpandemică și sugerează soluții pentru viitor. Cartea le este utilă tuturor celor preocupați de educație, școală, pedagogie – studenți, părinți, profesori – și, în aceeași măsură, este de interes și pentru decidenții din domeniul politicilor educaționale.
Viitorul școlii sau școala viitorului? • Școala deschisă față de comunitate: învățare și dezvoltare organizațională • Reîntoarcerea la comunitate: solidaritate și educație pentru cetățenie • Perioada postpandemică în educație – între continuitatea și discontinuitatea proceselor de learning, unlearning și relearning (învățare, „dez‑învățare” și „re-învățare”) • Educația online: noua normalitate? Despre pedagogia postpandemie în țara educațională a „nativilor digitali” • Inovație și evaluare la momentul crizei educaționale • Către o implicare mai activă a studenților în propriile procese de învățare. Rolul evaluării • O lectură a conceptului de cunoaștere educațională din perspectiva dezvoltării durabile • Educația postpandemică: câteva reflecții filosofice
An publicat | 2022 |
---|---|
Brand | BySHOP, Polirom |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.