Psihologia comunicării.Teorii și metode, Jean-Claude Abric

SKU: 9789736839535
Stoc epuizat
35.99 lei
Stoc epuizat
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe

Descriere

Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea.

Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor.

Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

 

Caracteristici generale

Limba Romana
Gen Psihologie
Subgen Psihologie sociala
Subiect principal Terapie cognitiv-comportamentala
Autor Jean-Claude Abric
An publicare 2002
Tip coperta Brosata
Format Fizic
ISBN / ISSN 9789736839535

Dimensiuni

Numar pagini 208
Dimensiune (mm) 205 x 146

 

 

Informații suplimentare

Brand

Polirom

An publicat

2022

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.