Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea.
Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor.
Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
Caracteristici generale
Limba | Romana |
Gen | Psihologie |
Subgen | Psihologie sociala |
Subiect principal | Terapie cognitiv-comportamentala |
Autor | Jean-Claude Abric |
An publicare | 2002 |
Tip coperta | Brosata |
Format | Fizic |
ISBN / ISSN | 9789736839535 |
Dimensiuni
Numar pagini | 208 |
Dimensiune (mm) | 205 x 146 |
Brand | Polirom |
---|---|
An publicat | 2022 |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.