Probleme de psihologie genetică. Copilul și realitatea, Jean Piaget

SKU: 978-606-40-1371-2
Stoc epuizat
48.90 lei Prețul inițial a fost: 48.90 lei.43.80 leiPrețul curent este: 43.80 lei.
Stoc epuizat
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe

Descriere

Dupa ce Jean Piaget a identificat diferitele stadii ale dezvoltarii intelectuale a copilului si a indicat regulile carora li se supune aceasta. Nimic din domeniul psihologiei – fie ca vorbim despre achizitia limbajului sau despre aparitia moralitatii infantile – nu a mai fost vazut in acelasi mod. Descoperirile sale orienteaza astazi toate activitatile de cercetare, constituie baza pe care se cladeste orice forma de educatie noua, inspira orice reforma serioasa a invatamantului. In volumul de fata cititorul va descoperi scrieri in care Piaget expune si comenteaza ideile de baza din principalele sale carti intr-un mod accesibil tuturor celor interesati de psihologia copilului, de crestere si dezvoltare.

Jean Piaget a fost un psiholog, biolog, logician si filosof elvetian cunoscut pentru cercetarile sale din domeniul psihologiei dezvoltarii. A predat cursuri de Psihologie genetica la Universitatea din Geneva si la Sorbona (Paris) si a fondat Centrul International de Epistemologie Genetica din Geneva. A scris numeroase studii si carti despre dezvoltarea mentala si afectiva a copilului. Dintre acestea, la Editura Trei a aparut Sase studii de psihologie.

Putem distinge doua aspecte in dezvoltarea intelectuala a copilului. Pe de o parte, ceea ce putem numi aspectul psihosocial, adica tot ceea ce copilul primeste din exterior, invata prin transmitere familiala, scolara, educativa in general; si apoi exista dezvoltarea pe care o putem numi spontana, pe care o voi numi pe scurt psihologica, aceasta fiind dezvoltarea inteligentei in sine: ceea ce copilul invata singur, ce nu i-a fost predat, ci ceea ce trebuie sa descopere singur; iar acest lucru este, in esenta, ceea ce reclama mult timp. – Jean Piaget
In scolile noastre de la Geneva, predarea notiunii de proportie elevilor se incepe doar catre varsta de 11 ani. De ce nu mai devreme? Este evident ca programa scolara ar fi introdus predarea proportiilor la varsta de 9 sau chiar de 7 ani in cazul in care copilul ar putea sa o inteleaga mai devreme. Insa e nevoie sa se astepte pana la 11 ani pentru asta, deoarece aceasta notiune presupune nenumarate operatii complexe. – Jean Piaget

Traducere din limba franceza de Ruxandra Comsa.

 

Caracteristici generale

Limba Romana
Gen Psihologie
Subgen Psihanaliza
Subiect principal Biopsihologie
Autor Jean Piaget
An publicare 2022
Format Fizic
ISBN / ISSN 978-606-40-1371-2

Dimensiuni

Numar pagini 224
Dimensiune (mm) 205 x 145

Informații suplimentare

An publicat

2022

Brand

BySHOP

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.