Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
La trei ani de la intrarea in vigoare a Codului administrativ, anunțam apariția prezentei lucrari, la baza careia am așezat dorința de a veni in sprijinul celor care exercita administrația publica, indiferent de faptul ca sunt demnitari, funcționari sau personal contractual.
De asemenea, ne preocupa calitatea activitații pe care ei o desfașoara, dorind ca prezenta lucrare sa raspunda, in cat mai mare masura, așteptarilor acestora.
Public ținta – teoreticieni și practicieni, deopotriva:
– demnitari;
– funcționari publici;
– personal contractual din administrația publica și locala;
– persoane care doresc sa acceada la o funcție sau demnitate publica, aleasa sau numita;
– alte persoane din administrația publica.
Puncte forte
– lucrarea respecta cuprinsul Codului administrativ, așa cum acesta a fost publicat in Monitorul Oficial, iar structura acesteia are in vedere comentarii pe articole, doctrina și jurisprudența relevanta, care ajuta la cunoașterea și ințelegerea, de catre cei interesați, a dispozițiilor Codului administrativ, in scopul unei mai bune aplicari;
– valorifica doctrina și jurisprudența acumulate de la intrarea in vigoare a Codului administrativ;
– conține abordari critice și posibile soluții, propuneri care sa conduca la imbunatațirea reglementarii;
– semnaleaza unele carențe care ar trebui sa fie avute in vedere in procedura de aprobare prin lege a O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
– prin aceasta lucrare ne-am dorit sa „unim” cat mai mult „școlile” juridice, sa așezam laolalta teoreticieni și practicieni, deopotriva, pentru a desluși, in cat mai mare masura, „meandrele” unei reglementari care, fara sa fie perfecta, ca orice reglementare, are meritul de a oferi o baza normativa care, prin modul in care este și va fi interpretata, aplicata, completata și corectata in viitor, poate sa iși aroge rolul de veritabila „Constituție” a administrației.
Despre autori
COORDONATOR
Dr. Verginia Vedinaș – membru in colectivele de redactare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București; membru corespondent al Academiei Oamenilor de Știința din Romania; președinte al Institutului de Științe Administrative „Paul Negulescu”; avocat, Baroul București.
Demnitați deținute in stat: președinte al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu rang de secretar de stat (2001-2003); senator (2004-2008); membru al Curții de Conturi (2008-2017).
AUTORI:
Dr. Irina Alexe – cercetator științific asociat, Institutul de Cercetari Juridice „Acad. Andrei Radulescu” al Academiei Romane
Dr. Victor Alistar – conferențiar universitar, Facultatea de Administrație Publica, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; membru in colectivele de redactare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; membru CSM
Dr. Mihai-Cristian Apostolache – conferențiar universitar, Facultatea de Litere și Științe, Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
Dr. Emil Balan – profesor universitar, Facultatea de Administrație Publica, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; președinte, Societatea Academica de Științe Administrative
Andreea Silvia Berescu – membru in colectivele de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; manager public, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Cristian Bitea – șef serviciu al Comisiei pentru administrație publica și amenajarea teritoriului (Camera Deputaților)
Dr. Emilia Lucia Catana – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Targu-Mureș
Dr. Alexandru-Sorin Ciobanu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București
Dr. Marian Enache – președintele Curții Constituționale a Romaniei
Dr. Cristina-Cornelia Feurdean – lector universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București
Maria Domnica Focșaneanu – coordonator tehnic al procesului de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; director adjunct, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Ion Galea – profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București; judecator, Tribunalul Uniunii Europene
Dr. Laura Georgescu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Ecologica din București; membru de onoare, Uniunea Experților in Legislația Muncii
Dr. Flavia-Lucia Ghencea – conferențiar universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ovidius” din Constanța
Dr. Gina Livioara Goga – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Danubius” din Galați
Dr. Eugenia Marin – avocat; fost judecator la Inalta Curte de Casație și Justiție, Secția de contencios administrativ și fiscal
Dr. Dan Constantin Mața – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Dr. Madalina-Elena Mihailescu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Ștefania-Cristina Mirica – avocat; lector universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Nicoleta Miulescu – conferențiar universitar, Facultatea de Științe Juridice, Economice și Administrative, Universitatea „Spiru Haret” din Craiova; cadru didactic asociat, Facultatea de Drept „Nicolae Titulescu” din Craiova; secretar general al municipiului Craiova
Dr. Vasilica Negruț – profesor universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Ana Elena Ranta – lector universitar, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicarii, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca
Dr. Nicolae Scutea – avocat; lector universitar, Facultatea de Drept „Simion Barnuțiu”, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
Dr. Camelia Daciana Stoian – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Științe Umaniste și Sociale, Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
Dr. Adrian Stoica – executor judecatoresc; profesor universitar; decan, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ovidius” din Constanța
Ioana Catalina Șuța – coordonator tehnic al procesului de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; șef serviciu reglementare, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Carmen Alexandra Tatu – membru in colectivele de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrative; consilier evaluare-examinare, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Anton Trailescu – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara
Dr. Alexandru Țiclea – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Ecologica din București
Dr. Mircea Ursuța – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din Oradea; fost secretar de stat, Ministerul Justiției
Dr. Ioan Vida – profesor universitar, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; cadru didactic asociat, Universitatea de Vest din Timișoara; fost președinte al Curții Constituționale a Romaniei
Dr. Ioana Cristina Vida – colaborator, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative, consilier parlamentar, Camera Deputaților
DATE TEHNICE:
An publicat | 2022 |
---|---|
Brand | BySHOP, Universul Juridic |
Settings | Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul II – Art. 365-638. Anexe Șterge | Învață cu Legisman, Bianca Opriș Șterge | Administrarea si aprecierea probelor in procesul penal, Anca Ioana Negru Șterge | Codul administrativ: FEBRUARIE 2022. Editie tiparita pe hartie alba Șterge | Codul administrativ si legislatie conexa. Actualizat la 7 februarie 2022, Ovidiu Podaru Șterge | Curtea Europeana a Drepturilor Omului – 60 de ani de functionare Șterge | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Image | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||
SKU | 978-606-39-1084-5, 14589 | 978-606-9628-04-1 | 978-606-39-0827-9 | 978-606-39-0888-0 | 978-606-27-1951-7 | 978-606-39-0885-9 | ||||||||||||||||||
Rating | ||||||||||||||||||||||||
Price | 315.89 lei | 54.00 lei | 110.00 lei | 33.50 lei | 63.00 lei | 110.00 lei | ||||||||||||||||||
Stock | Stoc epuizat
| |||||||||||||||||||||||
Availability | Stoc epuizat | |||||||||||||||||||||||
Add to cart | ||||||||||||||||||||||||
Description | ||||||||||||||||||||||||
Content | La trei ani de la intrarea in vigoare a Codului administrativ, anunțam apariția prezentei lucrari, la baza careia am așezat dorința de a veni in sprijinul celor care exercita administrația publica, indiferent de faptul ca sunt demnitari, funcționari sau personal contractual.
De asemenea, ne preocupa calitatea activitații pe care ei o desfașoara, dorind ca prezenta lucrare sa raspunda, in cat mai mare masura, așteptarilor acestora.
Public ținta – teoreticieni și practicieni, deopotriva:
- demnitari;
- funcționari publici;
- personal contractual din administrația publica și locala;
- persoane care doresc sa acceada la o funcție sau demnitate publica, aleasa sau numita;
- alte persoane din administrația publica.
Puncte forte
- lucrarea respecta cuprinsul Codului administrativ, așa cum acesta a fost publicat in Monitorul Oficial, iar structura acesteia are in vedere comentarii pe articole, doctrina și jurisprudența relevanta, care ajuta la cunoașterea și ințelegerea, de catre cei interesați, a dispozițiilor Codului administrativ, in scopul unei mai bune aplicari;
- valorifica doctrina și jurisprudența acumulate de la intrarea in vigoare a Codului administrativ;
- conține abordari critice și posibile soluții, propuneri care sa conduca la imbunatațirea reglementarii;
- semnaleaza unele carențe care ar trebui sa fie avute in vedere in procedura de aprobare prin lege a O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- prin aceasta lucrare ne-am dorit sa „unim” cat mai mult „școlile” juridice, sa așezam laolalta teoreticieni și practicieni, deopotriva, pentru a desluși, in cat mai mare masura, „meandrele” unei reglementari care, fara sa fie perfecta, ca orice reglementare, are meritul de a oferi o baza normativa care, prin modul in care este și va fi interpretata, aplicata, completata și corectata in viitor, poate sa iși aroge rolul de veritabila „Constituție” a administrației.
Despre autori
COORDONATOR
Dr. Verginia Vedinaș – membru in colectivele de redactare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București; membru corespondent al Academiei Oamenilor de Știința din Romania; președinte al Institutului de Științe Administrative „Paul Negulescu”; avocat, Baroul București.
Demnitați deținute in stat: președinte al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu rang de secretar de stat (2001-2003); senator (2004-2008); membru al Curții de Conturi (2008-2017).
AUTORI:
Dr. Irina Alexe – cercetator științific asociat, Institutul de Cercetari Juridice „Acad. Andrei Radulescu” al Academiei Romane
Dr. Victor Alistar – conferențiar universitar, Facultatea de Administrație Publica, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; membru in colectivele de redactare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; membru CSM
Dr. Mihai-Cristian Apostolache – conferențiar universitar, Facultatea de Litere și Științe, Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
Dr. Emil Balan – profesor universitar, Facultatea de Administrație Publica, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; președinte, Societatea Academica de Științe Administrative
Andreea Silvia Berescu – membru in colectivele de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; manager public, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Cristian Bitea – șef serviciu al Comisiei pentru administrație publica și amenajarea teritoriului (Camera Deputaților)
Dr. Emilia Lucia Catana – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Targu-Mureș
Dr. Alexandru-Sorin Ciobanu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București
Dr. Marian Enache – președintele Curții Constituționale a Romaniei
Dr. Cristina-Cornelia Feurdean – lector universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București
Maria Domnica Focșaneanu – coordonator tehnic al procesului de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; director adjunct, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Ion Galea – profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din București; judecator, Tribunalul Uniunii Europene
Dr. Laura Georgescu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Ecologica din București; membru de onoare, Uniunea Experților in Legislația Muncii
Dr. Flavia-Lucia Ghencea – conferențiar universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ovidius” din Constanța
Dr. Gina Livioara Goga – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Danubius” din Galați
Dr. Eugenia Marin – avocat; fost judecator la Inalta Curte de Casație și Justiție, Secția de contencios administrativ și fiscal
Dr. Dan Constantin Mața – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Dr. Madalina-Elena Mihailescu – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Ștefania-Cristina Mirica – avocat; lector universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Nicoleta Miulescu – conferențiar universitar, Facultatea de Științe Juridice, Economice și Administrative, Universitatea „Spiru Haret” din Craiova; cadru didactic asociat, Facultatea de Drept „Nicolae Titulescu” din Craiova; secretar general al municipiului Craiova
Dr. Vasilica Negruț – profesor universitar, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galați
Dr. Ana Elena Ranta – lector universitar, Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicarii, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca
Dr. Nicolae Scutea – avocat; lector universitar, Facultatea de Drept „Simion Barnuțiu”, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
Dr. Camelia Daciana Stoian – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Științe Umaniste și Sociale, Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
Dr. Adrian Stoica – executor judecatoresc; profesor universitar; decan, Facultatea de Drept și Științe Administrative, Universitatea „Ovidius” din Constanța
Ioana Catalina Șuța – coordonator tehnic al procesului de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrativa; șef serviciu reglementare, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Carmen Alexandra Tatu – membru in colectivele de elaborare a Codului administrativ și a Codului de procedura administrative; consilier evaluare-examinare, Direcția pentru Strategii și Reforme in Administrația Publica (MDLPA)
Dr. Anton Trailescu – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea de Vest din Timișoara
Dr. Alexandru Țiclea – avocat; profesor universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Ecologica din București
Dr. Mircea Ursuța – avocat; conferențiar universitar, Facultatea de Drept, Universitatea din Oradea; fost secretar de stat, Ministerul Justiției
Dr. Ioan Vida – profesor universitar, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative; cadru didactic asociat, Universitatea de Vest din Timișoara; fost președinte al Curții Constituționale a Romaniei
Dr. Ioana Cristina Vida – colaborator, Școala Naționala de Studii Politice și Administrative, consilier parlamentar, Camera Deputaților
DATE TEHNICE:
| Vine un moment în viața oricărui copil în care, în mod natural și sănătos, trebuie „să se desprindă” treptat de părinții săi. Asemenea nouă, adulților, va trebui să dea piept cu societatea în care trăiește, va trebui să se adapteze regulilor și principiilor care o guvernează și, oricât de mult ne-am dori, noi nu vom putea prelua mereu consecințele experiențelor de viață ale copiilor noștri.
Vârsta de 14 ani aduce o mulțime de provocări și nu mă refer doar la cele specifice adolescenței. Acesta este momentul în care copilul începe să fie vizibil din punct de vedere legal atât în materie civilă, cât și penală, ceea ce înseamnă că, încet-încet, dar nu mai târziu de 16 ani, îi va fi aplicabil dictonul latin nemo censetur ignorare legem, însemnând că „nimeni nu se poate apăra invocând necunoașterea legii”.
Potrivit unei statistici a Consiliului Legislativ, în România sunt în vigoare aproximativ 11.000 de legi și de ordonanțe.
Este absurd să ne imaginăm că vom avea vreodată cunoștință despre fiecare în parte, dar consider că le suntem datori copiilor noștri cu informații și principii de bază ale societății în care trăiesc. Au nevoie, pentru început, să își cunoască drepturile și obligațiile, să cunoască importanța respectării regulilor și consecințelor pe care faptele lor le atrag, toate acestea ajutându-i să-și construiască comportamentul bazat pe propriile alegeri.
Ca avocat și ca mamă, consider că familiarizarea treptată a copiilor cu principiile educației juridice reprezintă un pas către independența acestora și un real ajutor în vederea creșterii încrederii în sine, formând astfel adulți responsabili. Cu gânduri bune, Bianca
Copiii au nevoie să integreze pe înțelesul lor apartenența la societate, societatea în sine și lucrurile ce țin de „lumea adulților”, conviețuirea și simțul civic. Această carte își propune să mijlocească această integrare, „traducând” importanța sau utilitatea „regulilor” pe înțelesul copiilor, atât în „spațiul” lumii „reale”, cât și în spațiul virtual. Îi ajută pe aceștia, și nu numai, să conștientizeze încă o dată semnificația și utilitatea regulilor după care societatea se ghidează, indiferent de vârstă.
O carte scrisă cu dragoste, transpusă prin lentila unor ochelari de copil curios și jucăuș, o carte care permite copiilor să descopere și să înțeleagă din „bucătăria” vieții oamenilor mari, dar, în același timp, care abordează un subiect de mare actualitate în context pandemic, lumea virtuală și siguranța copiilor în mediul virtual. -Jeni Chiriac, Psiholog principal, psihoterapeut
Din drag pentru copii, autoarea le-a dedicat celor mici și celor măricei această carte, care completează învățătura la gimnaziu cu noțiuni de educație juridică. Într-o redactare prietenoasă, în termeni familiari, lucrarea apare chiar în condițiile în care oficialii din învățământ au găsit, recent, că este potrivită educația juridică pentru programa școlară, alături de educația financiară și de cea antreprenorială.
Din punctul de vedere al editorului de text, am avut plăcuta surpriză să găsesc în doamna avocat Bianca Opriș o luptătoare pentru perfecțiune. „Vor înțelege copiii ceva de aici?”, „Se vor plictisi citind așa ceva?”, „Cum putem scrie mai simplu această idee?” – sunt doar câteva frământări ale autoarei, care și-a dorit să le fie cu adevărat de folos școlarilor și elevilor. Pe scurt, abia a treia versiune de text a ieșit ce trebuie, în viziunea doamnei avocat.
Cartea este un ajutor prețios și pentru părinți, în postura de îndrumători din afara școlii, având ocazia chiar și unii dintre ei să primească niște informații juridice de bază. Vă las plăcerea să vă convingeți singuri. Lectură plăcută!, Evelin Ceciu
|
| CODUL ADMINISTRATIV: FEBRUARIE 2022
Prefata la editia a 5-a:
Codul administrativ – „cartea cartilor” in administratia publica
Prefete la editiile anterioare
O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, actualizata (ultimul act normativ modificator: O.U.G. nr. 1/2022)
Index
Calitatea unei activitati este influentata, in mod esential, de cea a esafodajului juridic care o organizeaza, reglementeaza si transpune in practica.
Codul administrativ este un act normativ care prezinta, in mod neindoielnic, interes pentru cele mai multe categorii de destinatari. Incepand cu juristii, care, indiferent de profesia pe care o exercita, se „intalnesc” cu el. Asa cum nu putem „ocoli” administratia, de la venirea noastra pe lume si pana la plecare, nu putem ignora nici actul normativ care o reglementeaza si care este, in prezent, Codul administrativ al Romaniei.
Toate modificarile, prorogarile, completarile intervenite le regasiți in cuprinsul prezentei lucrari, care se releva a reprezenta un instrument de lucru util și eficient.
Prof. univ. dr. Verginia Vedinaș
Președinte al Institutului de Știinte Administrative „Paul Negulescu”
Membru asociat al Academiei Oamenilor de Știința din Romania
PRO LEGE – O colectie necesara oricarui jurist:
|
Adoptarea Codului administrativ a avut drept scop unificarea si armonizarea normelor incidente materiei dreptului administrativ, urmarindu-se buna functionare a administratiei publice centrale si locale si adaptarea legislatiei la realitatile socio-economice, la complexitatea si dinamica activitatilor aferente furnizarii serviciilor publice esentiale pentru cetateni. Codul administrativ reuneste dispozitiile privind: administratia publica centrala; administratia publica locala; prefectul, institutia prefectului si serviciile publice deconcentrate; reguli specifice privind proprietatea publica si privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale; statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din adminisstratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice; raspunderea administrativa; serviciile publice.
Cu toate acestea, anumite materii conexe raman reglementate in mod separat, de aceea, in volumul Codul administrativ si legislatie conexa, am inclus si unele acte normative utile atat celor care activeaza in cadrul administratiei, dar si tuturor celor interesati de acest domeniu.
Astfel, Codul administrativ si legislatie conexa cuprinde legislatia privind:
• transparenta si integritatea in exercitarea functiilor publice;
• alegerea autoritatilor administratiei publice locale;
• serviciile comunitare de utilitati publice;
• contractele de concesiune de lucrari si de servicii;
• parteneriatul public-privat;
• exproprierea;
• contenciosul administrativ;
• solutionarea contestatiilor si a petitiilor;
• procedura aprobarii tacite;
• accesul la informatiile de interes public;
• taxe judiciare de timbru specifice materiei contenciosului administrativ.
La fel ca in cazul tuturor codurilor din colectia Legislatie a Editurii Hamangiu, au fost intocmite o tabla de materii si un index alfabetic ale Codului administrativ, pentru a facilita orientarea si identificarea mai rapida a institutiilor/cuvintelor-cheie cautate. De asemenea, acolo unde este cazul, au fost facute trimiteri la legislatia conexa, la deciziile Curtii Constitutionale de admitere a unor exceptii de neconstitutionalitate, precum si la deciziile obligatorii ale Inaltei Curti de Casatie si Justitie pronuntate in solutionarea recursurilor in interesul legii si a chestiunilor de drept in materie.
Cartea Codul administrativ si legislatie conexa este tiparita in format A5 (145x205 mm), pe hartie ofset si este legata cu spira.
Detalii tehnice
|
| ||||||||||||||||||
Weight | ||||||||||||||||||||||||
Dimensions | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||
Additional information |
|
|
|
|
|
Recenzii
Nu există recenzii până acum.