Te-ai intrebat vreodata de ce deseori nu reusesti sa te intelegi cu partenerii de afaceri, cu rudele sau cu prietenii?
Te-ai intrebat vreodata de ce deseori nu reusesti sa te intelegi cu partenerii de afaceri, cu rudele sau cu prietenii? Nu ti s-a intamplat uneori sa nu iti doresti nimic mai mult decat sa poti depasi barierele de comunicare dintre tine si persoanele dragi? Sa te faci nu doar auzit, ci ascultat si inteles?
Acest volum te poate ajuta sa gasesti raspunsul la toate aceste intrebari si inca multe altele, pornind de la ideea ca pentru a fi un partener de discutie mai bun, este fundamental sa inveti sa-l asculti pe celalalt.
Lectia cea mai importanta a acestei carti, este aceea ca pentru a fi inteles si ascultat trebuie mai intai sa inveti tu sa-l asculti si sa-l intelegi pe celalalt. Folosind exemple concrete, tehnici usor de invatat, care pot fi aplicate rapid in interactiunile de zi cu zi, aceasta carte tepoate invata sa devii un ascultator mai bun, mai empatic, mai atent, chiar si in situatiile cele mai delicate.
„Desi ascultarea este doar o parte a unei conversatii, este adesea partea cea mai neglijata.” Dale Carnegie
Caracteristici generale
Nationalitate autor | Strain |
Caracteristici generale
Gen | Dezvoltare personala |
Subgen | Psihologie |
Pentru | Femei Barbati Adolescenti |
Autor | Dale Carnegie |
An publicare | 2021 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Brosata |
Format | Fizic |
ISBN / ISSN | 9786064407634 |
Continut pachet | 1 x Carte |
Dimensiuni
Numar pagini | 240 |
Dimensiune (mm) | 210 x 150 |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.