A fost odată ca niciodată… un politician care îți voia votul. Philip Seargeant demască strategiile figurilor abile și carismatice care, în cursa pentru putere, au știut dintotdeauna să speculeze un lucru simplu: faptul că suntem ființe narative, pe care niciun argument rațional nu le seduce mai mult decât o poveste bine spusă.
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
A fost odată ca niciodată… un politician care îți voia votul. Philip Seargeant demască strategiile figurilor abile și carismatice care, în cursa pentru putere, au știut dintotdeauna să speculeze un lucru simplu: faptul că suntem ființe narative, pe care niciun argument rațional nu le seduce mai mult decât o poveste bine spusă.
Cum reușesc poveștile să ne influențeze alegerile? Ce rol joacă arta narațiunii în politică? Într-o lume în care postadevărul a devenit norma, făcând din judecata limpede o sarcină tot mai dificilă, Philip Seargeant ne demonstrează prin apel la cele mai grăitoare exemple din istoria recentă, de la Brexit până la mandatul lui Trump, că o intrigă bine aleasă ne poate manipula emoțiile. Așa ajungem să înțelegem mai bine atât propria natură, cât și resorturile haosului mediatic al zilelor noastre.
Când analizăm în paralel structura unei povești și a unui discurs politic, ajungem la concluzia că succesul se măsoară în reacțiile pe care ni le stârnesc protagoniștii. Seargeant este un fin observator al mecanismelor care alcătuiesc lumea, scoțând la lumină secretele persuasiunii, strategiile lingvistice și tropii-cheie ai narațiunii. Totul ia forma unei cercetări originale despre felul în care mass-media și partizanatul transformă povestea în avantajul suprem al oricărei curse politice.
Susține conferințe și moderează dezbateri pe subiecte de interes public, la scară națională și internațională. A fost consultant de conținut pentru BBC. Arta narațiunii politice este mărturia lui Seargeant despre o lume a postadevărului, în care poveștile memorabile care apelează la emoțiile alegătorilor, mai degrabă decât la rațiune, câștigă inimi și voturi.
An publicat | 2022 |
---|---|
Brand | BySHOP, Curtea Veche |
Settings | Arta narațiunii politice, Philip Seargeant Șterge | Asculta! Arta comunicarii eficiente, Dale Carnegie & Associates Șterge | Intre parinte si copil: Ghid de comunicare afectuoasa, Haim G. Ginott Șterge | 50 exercitii de comunicare, Gilles Diederichs Șterge | De la idee la bani, ed a III a, Napoleon Hill Șterge | Cum sa vorbim in public, Dale Carnegie Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Name | Arta narațiunii politice, Philip Seargeant Șterge | Asculta! Arta comunicarii eficiente, Dale Carnegie & Associates Șterge | Intre parinte si copil: Ghid de comunicare afectuoasa, Haim G. Ginott Șterge | 50 exercitii de comunicare, Gilles Diederichs Șterge | De la idee la bani, ed a III a, Napoleon Hill Șterge | Cum sa vorbim in public, Dale Carnegie Șterge | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Image | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SKU | 978-606-44-1334-5 | 9786064407634 | 9789735060350 | 9786066834995 | 9786064400260 | 9786064400543 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rating | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Price | 58.97 lei | 34.00 lei | 22.99 lei | 24.78 lei | 39.80 lei | 40.99 lei | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stock | Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| Stoc epuizat
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Availability | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | Stoc epuizat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Add to cart | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description | A fost odată ca niciodată… un politician care îți voia votul. Philip Seargeant demască strategiile figurilor abile și carismatice care, în cursa pentru putere, au știut dintotdeauna să speculeze un lucru simplu: faptul că suntem ființe narative, pe care niciun argument rațional nu le seduce mai mult decât o poveste bine spusă. | Te-ai intrebat vreodata de ce deseori nu reusesti sa te intelegi cu partenerii de afaceri, cu rudele sau cu prietenii? | Dale Carnegie este unul dintre cei mai celebri autori de lucrari care incurajeaza dezvoltarea si formarea personala, renumit atat pentru elocventa discursurilor sale, cat si pentru farmecul si puterea de convingere de care da dovada in scris. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Content | A fost odată ca niciodată… un politician care îți voia votul. Philip Seargeant demască strategiile figurilor abile și carismatice care, în cursa pentru putere, au știut dintotdeauna să speculeze un lucru simplu: faptul că suntem ființe narative, pe care niciun argument rațional nu le seduce mai mult decât o poveste bine spusă.
Cum reușesc poveștile să ne influențeze alegerile? Ce rol joacă arta narațiunii în politică? Într-o lume în care postadevărul a devenit norma, făcând din judecata limpede o sarcină tot mai dificilă, Philip Seargeant ne demonstrează prin apel la cele mai grăitoare exemple din istoria recentă, de la Brexit până la mandatul lui Trump, că o intrigă bine aleasă ne poate manipula emoțiile. Așa ajungem să înțelegem mai bine atât propria natură, cât și resorturile haosului mediatic al zilelor noastre.
Când analizăm în paralel structura unei povești și a unui discurs politic, ajungem la concluzia că succesul se măsoară în reacțiile pe care ni le stârnesc protagoniștii. Seargeant este un fin observator al mecanismelor care alcătuiesc lumea, scoțând la lumină secretele persuasiunii, strategiile lingvistice și tropii-cheie ai narațiunii. Totul ia forma unei cercetări originale despre felul în care mass-media și partizanatul transformă povestea în avantajul suprem al oricărei curse politice.
Philip Seargeant este scriitor, cercetător și regizor de filme educative specializat în lingvistică și comunicare. În prezent, activitatea lui se axează pe relațiile dintre limbă, politică și rețelele de socializare, iar în trecut a analizat emergența și rolul limbii engleze ca idiom global. Este conferențiar la Open University, unde predă lingvistică aplicată, și scrie articole pentru publicații de renume, printre care The Huffington Post, The New European și Prospect.
Susține conferințe și moderează dezbateri pe subiecte de interes public, la scară națională și internațională. A fost consultant de conținut pentru BBC. Arta narațiunii politice este mărturia lui Seargeant despre o lume a postadevărului, în care poveștile memorabile care apelează la emoțiile alegătorilor, mai degrabă decât la rațiune, câștigă inimi și voturi.
| Te-ai intrebat vreodata de ce deseori nu reusesti sa te intelegi cu partenerii de afaceri, cu rudele sau cu prietenii? Nu ti s-a intamplat uneori sa nu iti doresti nimic mai mult decat sa poti depasi barierele de comunicare dintre tine si persoanele dragi? Sa te faci nu doar auzit, ci ascultat si inteles?
Acest volum te poate ajuta sa gasesti raspunsul la toate aceste intrebari si inca multe altele, pornind de la ideea ca pentru a fi un partener de discutie mai bun, este fundamental sa inveti sa-l asculti pe celalalt.
Lectia cea mai importanta a acestei carti, este aceea ca pentru a fi inteles si ascultat trebuie mai intai sa inveti tu sa-l asculti si sa-l intelegi pe celalalt. Folosind exemple concrete, tehnici usor de invatat, care pot fi aplicate rapid in interactiunile de zi cu zi, aceasta carte tepoate invata sa devii un ascultator mai bun, mai empatic, mai atent, chiar si in situatiile cele mai delicate.
„Desi ascultarea este doar o parte a unei conversatii, este adesea partea cea mai neglijata.” Dale Carnegie
Caracteristici generale
Caracteristici generale
Dimensiuni
| Editie revazuta si adusa la zi de dr. Alice Ginott si dr. H. Wallace Goddard.
Traducere de Oana Vlad.
Un bestseller international, ghidul doctorului Ginott este o mina de aur pentru parinti.
„Intre parinte si copil suna astazi mai adevarat ca oricand, pentru ca are la baza principii universale imuabile, nu strategii ori tehnici. Trebuie sa fim modele pentru copiii nostri, nu judecatori. Comunicarea respectuoasa functioneaza doar daca respectul e reciproc. O carte uluitoare!“ (Dr. Stephen Covey, autorul cartii Eficienta in 7 trepte)
„Cea mai importanta carte scrisa vreodata despre felul in care ne educam copiii si despre universul lor emotional. E imperios necesar ca orice parinte sa citeasca aceasta lucrare clasica in editia recent revazuta.“ (Dr. John M. Gottman, autorul cartii Raising an Emotionally Intelligent Child)
Caracteristici generale
Caracteristici generale
Dimensiuni
| Exercitiul nr. 00: Este aceasta carte pentru voi?
Aflati raspunsul la intrebare alegand afirmatiile care va reprezinta:
- Uneori, aveti impresia ca vorbiti in chineza.
- V-ar placea sa aveti 1500 de prieteni pe Facebook.
- Nu sunteti genul care face primul pas.
- Va pierdeti calmul cand sunteti agresati.
- V-ar placea ca ceilalti sa fie fara cusur.
- Va enerveaza cand nu sunteti intelesi imediat.
- Din cauza emotiei, vorbiti mai repede decat ganditi.
- Ati pierdut legatura cu unii prieteni din cauza unor neintelegeri puerile.
- Va este greu sa vorbiti despre voi.
- Dupa parerea sefului, nu aveti spirit de echipa.
Mai putin de 2 afirmatii: aceasta carte nu este pentru voi.
Intre 2 si 5 afirmatii: aceasta carte poate fi utila. Va imbunatati calitatea relatiilor pe care le aveti cu cei din jur.
Intre 6 si 10 afirmatii: aceasta carte este facuta pentru voi! Acasa, cu prietenii sau la locul de munca, relatiile cu ceilalti sunt adesea tensionate. Sunteti siguri ca reusiti sa comunicati? Iata 50 de exercitii pentru a verifica acest lucru.
Caracteristici generale
Caracteristici generale
Dimensiuni
| De la idee la bani este cea mai cunoscuta scriere a lui Napoleon Hill si, totodata, una dintre cele mai vandute carti din toate timpurile. Expunand, in esenta, 13 pasi spre imbogatire, autorul mizeaza, in primul rand, pe cultivarea unei constiinte a banilor, a unei intregi filosofii despre succes si prosperitate. Volumul de fata cuprinde atat celebra lucrare De la idee la bani, cat si un ghid de actiune, care vine in sprijinul cititorilor cu sfaturi privind atingerea si mentinerea succesului.
Tineti in maini o carte care a facut legenda si ale carei pagini ascund formula prosperitatii materiale si a implinirii spirituale, o formula care, desi veche, continua sa-si afirme valabilitatea chiar si in vremurile noastre moderne.
Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai cativa dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din aceasta carte. Scrisa la imboldul lui Andrew Carnegie, tradusa in nenumarate limbi si vanduta in peste 60 de milioane de exemplare, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de capatai a literaturii motivationale. Este o „carte de vizita“ pentru fiecare om care a ajuns pe culmile gloriei dupa ce a pus in practica sfaturile din paginile ei. De la idee la bani a schimbat destinul multor femei si barbati din intreaga lume, ajutandu-i sa devina lideri in domenii dintre cele mai diverse: in afaceri, in guvern sau in organizatii civice.
Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de carti de literatura motivationala. A trecut de la jurnalistica la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie si, evoluand rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri si presedinti, personalitati precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford.
Preocuparile lui Hill au vizat convingerile personale ale individului si rolul lor in atingerea succesului. Ca rezultat al cercetarilor intreprinse, in calitate de reporter, si la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia implinirii“, reluata in multe dintre cartile sale, cu scopul de a dezvalui calea spre imbogatire, formula prin care orice om se poate realiza atat in plan material, cat si spiritual. Desi concepute cu mult timp in urma, ideile lui Napoleon Hill sunt, in continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltarii personale.
Cea mai celebra lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodata, una dintre cele mai bine vandute carti din toate timpurile. A fost publicata pentru prima data in martie 1937, in timpul Marii Crize Economice. Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat in numai sase saptamani. Urmatoarele 10 000 de exemplare, la fel. Pana in 1970, la moartea autorului, cartea se vanduse in 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani si-a pastrat statutul de bestseller chiar si dupa 70 de ani de la publicare — dupa cum a consemnat publicatia BusinessWeek —, fiind, si azi, emblematica pentru sectorul literaturii motivationale. Alaturi de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai aparut, de acelasi autor, Puterea de convingere (2006), Secretul bogatiilor(2007), Calea spre succes (2011), Secretul libertatii (2012) si Cheia succesului (2012).
Caracteristici generale
Dimensiuni
| Dale Carnegie este unul dintre cei mai celebri autori de lucrari care incurajeaza dezvoltarea si formarea personala, renumit atat pentru elocventa discursurilor sale, cat si pentru farmecul si puterea de convingere de care da dovada in scris.
Cea mai buna marturie a acestor calitati, care l-ar fi putut transforma oricand intr-un prozator de succes, este chiar lucrarea Cum sa vorbim in public, care poate fi privita, fara indoiala, drept una dintre capodoperele sale. Intalnirea cu ideile lui Carnegie si cu stilul sau cuceritor il poate convinge pana si pe cel mai sceptic dintre cititori sa
nu i rateze nicio carte.
Asa cum am descoperit in Secretele succesului, volumul scris de acelasi autor, si in Cum sa vorbim in public ni se spune ca nimic nu este gratis. Putem sa devenim buni oratori doar daca ne dorim cu adevarat acest lucru, daca suntem dispusi sa depunem efort si daca exersam fara incetare.—Booknation
Aceasta lucrare este o introducere in arta discursului public, scrisa de maestrul prin excelenta al oratoriei, Dale Carnegie. Cartea contine o nemarginita bogatie de informatii si sugestii despre cum sa gasim tonul si mijloacele potrivite pentru a tine un discurs dupa toate regulile artei. Este o opera fascinanta, recomandata tuturor celor care doresc sa-si imbunatateasca tehnicile de oratorie.
—Barnes & Noble
Caracteristici generale
Caracteristici generale
Dimensiuni
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weight | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dimensions | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Additional information |
|
|
|
|
Recenzii
Nu există recenzii până acum.