Pentru
comenzile din magazinul online livrate oriunde vrei tu, taxa de livrare
standard este de 17,00 lei.
Pentru cumparaturi, taxa de livrare standard este de 17,00 lei pentru achizitiile cu
o valoare de pana la 5.900 lei. Iar peste acest prag, livrarea este GRATUITĂ.
Care este termenul de livrare?
Daca ai cumparat/comandat online, termenul uzual de livrare este de 2-4 zile lucratoare.
Zilele lucratoare sunt de Luni pana Vineri inclusiv, cu exceptia
sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii
comenzii. In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de
Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii
abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), bySHOP
isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul
maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii
online sau a cumpararii din magazin. Totusi, este bine de stiut ca 9
din 10 clienti bySHOP isi primesc coletele in termen de cel mult 48 ore
de la ridicarea acestora de curier din depozit sau din magazin.
Pentru
produsele disponibile in regim de precomanda, termenul de livrare va
putea fi oricand modificat de producatori, in functie de eventualele
schimbari ale datelor de lansare.
Cand se fac livrari?
De luni pana sambata, intre orele 10:00-18:00. Nu se fac livrari duminca si in zilele de sarbatori legale.
Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?
Pentru
comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi
mesajul de confirmare a comenzii. Poti desigur sa vezi in orice moment
situatia comenzii din contul tau bySHOP.
Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine, la solicitarea
serviciului de livrare, vei semna si vei pastra un exemplar al
contractului de livrare.
In ziua prevazuta pentru livrare, vei
fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre
intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va
cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai
putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua
respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua
urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a
doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitelor bySHOP.ro.
Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o
noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care
urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si
aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in
avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.