Informatii livrare

Cat costa livrarea?

Pentru comenzile din magazinul online livrate oriunde vrei tu, taxa de livrare standard este de 17,00 lei.

Pentru cumparaturi, taxa de livrare standard este de 17,00 lei pentru achizitiile cu o valoare de pana la 1.900 lei. Iar peste acest prag, livrarea este GRATUITĂ.


Care este termenul de livrare?

Daca ai cumparat/comandat online, termenul uzual de livrare este de 2-4 zile lucratoare. Zilele lucratoare sunt de Luni pana Vineri inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii.
In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), bySHOP isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online sau a cumpararii din magazin. Totusi, este bine de stiut ca 9 din 10 clienti bySHOP isi primesc coletele in termen de cel mult 48 ore de la ridicarea acestora de curier din depozit sau din magazin.


Pentru produsele disponibile in regim de precomanda, termenul de livrare va putea fi oricand modificat de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Cand se fac livrari?

De luni pana sambata, intre orele 10:00-18:00. Nu se fac livrari duminca si in zilele de sarbatori legale.


Cum se intampla cu livrarea, la modul practic?

Pentru comenzile plasate in magazinul online, asteapta sa primesti de la noi mesajul de confirmare a comenzii. Poti desigur sa vezi in orice moment situatia comenzii din contul tau bySHOP.

Pentru produsele cumparate din reteaua de magazine, la solicitarea serviciului de livrare, vei semna si vei pastra un exemplar al contractului de livrare.

In ziua prevazuta pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona ta. Acesata notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu ai putut sa receptionezi coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre unul din depozitelor bySHOP.ro.

Poti sa intri in legatura cu noi pentru a ne solicita o noua livrare. Te vom informa despre taxa aferenta acesteia, pe care urmeaza sa o achiti la livrare curierului. Este bine sa stii ca daca si aceasta a doua tentativa de livrare esueaza, iti vom solicita plata in avans a livrarilor pentru comenzile viitoare.