Toate categoriile

  • Toate categoriile
  • Telefoane si accesorii
  • Accesorii mobile
  • Căști telefoane
  • Smartwatch
  • Telefoane mobile
  • Laptopuri
  • Aplicatii Desktop si Office
  • Genti Laptop
  • Laptopuri
  • Mouse-uri
  • Mousepad-uri
  • Sisteme de operare
  • Desktops
  • Căști PC
  • Scaune GAMING
  • Tablete
  • PC
  • Periferice
  • Cartușe imprimantă
  • Cartuse injekt
  • Cartuse laser
  • Tonere
  • Imprimante
  • Imprimante inkjet
  • Imprimante laser
  • Multifunctionale
  • Cabluri imprimante
  • Videoproiectoare
  • Foto & Camere, TV-uri
  • Accesorii Foto
  • Aparate Foto
  • Camere video
  • Televizoare
  • PlayStation & Console
  • Console
  • PlayStation
  • Jucării LEGO & DISNEY
  • Joc de societate & Figurine
  • Jocuri DISNEY
  • Jocuri LEGO
  • Vehicule electrice

Termeni & Condiții

Produse si Servicii: orice bun si/sau prestatie care urmeaza a fi furnizate de bySHOP clientului ca urmare a incheierii Contractului.

Vizitator: orice persoana fizica ce are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de bySHOP, in baza prezentilor Termeni si conditii sau a oricarui alt acord de utilizare existent intre bySHOP si aceasta persoana.

Utilizator: orice persoana fizica in varsta de minimum 16 ani impliniti sau o persoana juridica, ce are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de bySHOP, in baza prezentilor Termeni si Conditii sau a oricarui alt acord de utilizare existent intre bySHOP si aceasta persoana si care si-a creat si utilizeaza un Cont pe Site.

Client: orice persoana fizica in varsta de minimum 16 ani impliniti sau o persoana juridica, detinatoare a unui Cont in Site si care a efectuat cel putin o Comanda in baza prezentilor Termeni si conditii.

Cont: sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu adresa e-mail si parola sau prin conectare folosind un cont Facebook ori Google, care permite Utilizatorului sa transmita o Comanda sau sa acceseze alte Servicii. In cazul Clientilor cu cel putin o Comanda la activ, Contul contine informatii despre istoricul interactiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.).

Comanda: un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite bySHOP intentia de a achizitiona Produse si Servicii de pe site.

Precomanda: optiunea de achizitionare a unui Produs care urmeaza sa fie lansat la o data viitoare si care poate fi comandat inainte de respectiva data, sub rezerva dreptului producatorului de a modifica fara nicio notificare prealabila data de lansare si pretul Produsului. Precomenzile se achita in acelasi mod ca o Comanda, prin toate metodele de plata acceptate de bySHOP. Indiferent de metoda de plata aleasa de Client sau Utilizator la plasarea unei Precomenzi, este necesara o confirmare finala din partea bySHOP, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia sa, referitoare la conditiile de disponibilitate a Produsului (pret, intrare in stoc, conditii de livrare etc.).

Rezervare: blocarea de la vanzare pentru o perioada de 48 h a unui produs aflat in stocul magazininului bySHOP, in urma unei operatiuni realizate pe Site de un Client sau Utilizator.

Contract: o Comanda confirmata de bySHOP, prin care bySHOP este de acord sa livreze Clientului anumite Produse si Servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora.

Tranzactie: incasarea sau remiterea spre incasare a sumei rezultate din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu, prin modalitatile de plata puse de bySHOP la dispozitia Clientilor si Utilizatorilor.

Taxa Timbru Verde: valoarea exprimata in lei, platita de bySHOP catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Newsletter: mijlocul de informare periodica, exclusiv in format electronic, asupra Produselor si Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de bySHOP intr-o anumita perioada de timp.

Mesaj Tranzactional: mijloc de informare punctuala transmis prin mijloace electronice Clientului ce poate contine informatii despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informatii despre Comanda sau Precomanda, chestionar de satisfactie in urma unei cumparaturi, solicitare de scriere a unui Review, alerte de pret etc.

Utilizare Abuziva: utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si a legislatiei in vigoare, sau in oricare alt mod ce poate prejudicia bySHOP..

Nota: modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client, Utilizator sau Vizitator fata de un Produs sau Serviciu, prin acordarea unui calificativ reprezentat printr-un numar de stele cuprins intre 1 (cel mai mic grad de satisfactie) si 5 (cel mai mare grad de satisfactie). Nota poate fi acordata numai dupa scrierea unui Review despre un Produs sau Serviciu si va fi intotdeauna asociata respectivului Review.

 

Politica de vanzare online

bySHOP depune diligente constante pentru a oferi informatii exacte in paginile Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe site. Pot exista insa situatii cand aceste informatii contin inadvertente: erori umane de operare, fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificatii sau accesorii care nu sunt incluse in configuratii standard, specificatii ce au fost modificate fara notificare de producatori etc.

Orice Produs si/sau Serviciu prezentat pe site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent. Efectuarea unei Comenzi pe Site este permisa numai Clientilor sau Utilizatorilor, detinatori ai unui Cont activ.

Pentru motive justificate, bySHOP isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitati ale Contului si/sau prin refuzarea accesului la anumite modalitati de plata, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului sau Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia prejudiciaza sau ar putea prejudicia bySHOP. Pentru motive justificate, bySHOP isi rezerva dreptul de a reduce cantitatea de Produse si/sau de Servicii din Comanda. Intr-o astfel de situatie, Clientul va fi notificat prin mijloacele de comunicare aflate la dispozitia bySHOP, iar suma achitata suplimentar ii va fi restituita.



Contractul se considera incheiat intre bySHOP si Client in momentul receptionarii de Client a Mesajului Tranzactional de confirmare a Comenzii. Documentul privind comanda sta la baza Contractului incheiat cu Clientul. Acest document este salvat in format electronic si este permanent accesibil Clientului direct din cont. Prezentii Termenii si conditii pot fi oricand actualizati. Clientii si utilizatorii vor fi informati despre actualizare la prima conectare in Cont.

 

Comanda

Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi finalizata prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate pe Site. O detaliere a pasilor care trebuie urmati pentru plasarea unei Comenzi se gaseste in sectiunea Cum comand? din Site.

O data adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs si/sau un Serviciu va fi disponibil pentru achizitie atata timp cat acesta va exista in stoc. Simpla adaugare a unui Produs si/sau Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii si implicit nici indisponibilizarea Produsului si/sau Serviciului din stocurile existente in depozitele bySHOP.

Comenzile pot fi efectuate doar de Clientii sau Utilizatorii care au un Cont activ pe Site. Un Cont este activ in conformitate cu politica bySHOP privind Prelucrarea datelor personale si a prevederilor din prezentii Termeni si conditii.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele necesare procesului de cumparare online sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii. Aceste date sunt in permanenta accesibile Clientului prin intermediul Contului, putand fi in orice moment actualizate sau corectate.

In cazul in care, in ciuda tuturor diligentelor depuse, clientul constata ca bySHOP are la dispozitie date eronate pentru onorarea unei comenzi finalizate, Clientul va putea contacta Flanco la adresa de e-mail comenzi@byshop.ro ori telefonic la 0758934751 (de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00 si sambata intre orele 09:00-16:00) pentru corectarea respectivelor date.

De asemenea, Clientul are posibilitatea sa solicite anularea unei Comenzi finalizate, prin utilizarea formularului disponibil in sectiunea Contact din Site.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul intelege ca poate fi contactat de bySHOP prin orice mijloc de comunicare disponibil, folosind oricare din datele de contact puse la dispozitie de Client, oricand acest lucru este necesar in legatura cu respectiva Comanda.

bySHOP poate anula Comanda efectuata de Client, in urma unei notificari prealabile adresate

 

Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:


neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati utilizat de Flanco, in cazul platii online;
datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in Cont sau nu a contactat Flanco in vederea corectarii lor, situatie in care Flanco se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza Produsele si/sau Serviciile din Comanda.
Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client in procesul de creare a Contului si de plasare a Comenzii. Flanco nu isi poate asuma responsabilitatea pentru furnizarea de Client sau Utilizator a unor date incorecte, incomplete si/sau nereale.
Informatiile despre situatia Comenzii, confirmare, factura, expediere, solicitare retur, chestionar de satisfactie in urma unei cumparaturi, Review-uri, se vor receptiona de Client prin intermediul Mesajelor Tranzactionale.

 

Pretul produselor si serviciilor

Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare.
Preturile Produselor electronice afisate pe Site includ Taxa de timbru verde, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Taxa de livrare este afisata in cosul de cumparaturi de pe site.  

bySHOP poate modifica in orice moment, fara nicio notificare prealabila, pretul oricarui Produs sau Serviciu prezentat pe Site. În situatiile in care, urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau a unor erori umane, pretul afisat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la pretul derizoriu si ca atare nu poate fi incheiat un Contract valid intre bySHOP si Client, iar Produsele si/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate si/sau furnizate. bySHOP va informa cu promptitudine Clientul asupra pretului corect in eventualitatea aparitiei unor asemenea situatii.

Livrarea

Comenzile plasate pe online vor fi livrate prin curier, la usa sau la poarta casei Clientului. Tariful si termenul de livrare sunt prezentate in cosul de cumparaturi din shop-ul nosru online. bySHOP va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare aferente acestora.Livrarea Produselor si prestarea Serviciilor va fi efectuata de Flanco numai pe teritoriul Romaniei

În situatia in care Contractul nu poate fi onorat din cauza ca produsul a devenit indisponibil intre momentul plasarii Comenzii de catre Client si procesarea acesteia de catre bySHOP, bySHOP,  va informa cu promptitudine Clientul despre aceasta imprejurare. Cu acordul prealabil si expres al Clientului, bySHOP va putea livra un Produs similar, avand acelasi pret si/sau caracteristici tehnice.

Plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in notificarea de preluare a Comenzii trimisa de bySHOP Clientului. Clientul se obliga sa furnizeze in acest scop toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia financiar-contabila in vigoare. Clientul are obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este necesar informatiile din Contul sau.

Daca un Produs si/sau Serviciu care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de bySHOP, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunostinta Clientului. In situatia in care Clientul a platit Produsul si/sau Serviciul respectiv, bySHOP va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului in termen de maximum 7 (sapte) zile. Termenul se calculeaza fie de la data cand bySHOP a luat la cunostinta despre imposibilitatea de livrare, fie de la data cand Clientul si-a exprimat in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.

În cazul platilor online, bySHOP nu isi poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda respectivului card este diferita de leu (RON). Clientul va fi in exclusivitate responsabil pentru suportarea costurilor unor asemenea operatiuni.

 

 

Transferul de proprietate

Cu exceptia cazurilor cand bySHOP si Clientul s-au inteles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de Client, in locatia indicata in Comanda.
În acest context, prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, in cazul livrarilor prin curier, la usa sau la poarta casei Clientului.

Returul produselor

Potrivit legislatiei in vigoare privind comertul electronic, Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la incheierea contractelor in cazul Serviciilor. In acest interval de timp Produsele si/sau Serviciile cumparate de Client de la bySHOP pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.

Deoarece acest drept este prevazut de legislatie numai pentru persoanele fizice, prin Client in acest context se va intelege exclusiv cumparatorul unui Produs sau beneficiarul unui Serviciu persoana fizica. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil in cazurile in care documentele insotitoare ale Comenzii (de exemplu, factura fiscala, garantie, aviz de insotire etc.) au fost emise pe numele unei persoane juridice.

Pentru a usura procesul de retur si a asigura rapiditatea acestuia, bySHOP pune la dispozitia Clientului facilitatea de a completa si trimite un formular de retur direct din contul deja creat. Alternativ, Clientul poate folosi si modelul de document prevazut in anexa la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014.

In cazul in care Comanda a fost deja achitata, iar Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, bySHOP va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 30 (treizeci) zile de la data la care Clientul a informat bySHOP cu privire la decizia de retragere din contract. Contravaloarea Comenzii va fi rambursata folosind aceeasi modalitate de plata ca aceea folosita in Tranzactia initiala de Client, in cazul in care acesta nu opteaza pentru o modalitate diferita de incasare a respectivei sume de bani.


bySHOP isi rezerva dreptul de a amana aceasta rambursare pana la data returnarii Produselor de Client sau pana la data receptionarii de la Client a unei dovezi conform careia acestea au fost expediate catre Flanco. In cazul in care bySHOP s-a oferit sa-si recupereze singur produsele de la Client, se va lua in considerare data cea mai recenta.


bySHOP isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii Produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii Produselor.

 

Contul bySHOP

Prin crearea unui Cont, orice utilizator este de acord cu prezentii Termeni si conditii.
In cazul Clientilor cu cel putin o Comanda la activ, Contul contine informatii despre istoricul interactiunii cu site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.) si oferă diverse facilitati (formular retur, introducere adrese alternative de livrare etc.).

 Utilizatorii care nu au plasat inca o Comanda pot beneficia in mod gratuit de serviciile Contului, cum ar fi cele de wishlist (lista produse favorite), alerta de pret sau alte informari punctuale despre comenzi nefinalizate ori reduceri specifice la produsele favorite.

 

Securitatea datelor si a contului

bySHOP foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor aflate sub controlul sau (cum ar fi de exemplu securizarea traficului prin HTTPS la orice interactiune cu Site-ul) si depune toate diligentele in acest sens. Cu toate acestea, bySHOP nu isi poate asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de browser-ele sau problemele de securitate a conexiunii de Internet ale Clientilor si Utilizatorilor.

Accesul la Cont este permis numai Clientilor si Utilizatorilor, accesul fiind protejat de o combinatie dintr-o adresa de e-mail si o parola. bySHOP nu va cere niciodata parola conturilor Clientilor sau Utilizatorilor prin mesaje e-mail sau prin telefon.

In cazul folosirii acestei facilitati, Clientii si Utilizatorii inteleg ca anumite date cu caracter personal privind crearea, accesul sau modul de utilizare a Contului vor putea fi colectate direct de catre acesti terti, iar bySHOP nu are niciun control sau influenta asupra respectivului proces. Flanco pune la dispozitia Clientilor si Utilizatorilor informatiile privind propria politica de colectare a datelor personale, accesibila in sectiunea Prelucrare date personale din shop-ul online.

 

Newsletter-ul

Orice Vizitator al Site-ului se poate abona la Newsletter-ele bySHOP. De asemenea, Utilizatorul are posibilitatea sa se aboneze la Newsletter-ele Flanco in momentul crearii unui Cont pe Site. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunta oricand la primirea acestuia printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent in toate Newsletter-ele bySHOP.
Renuntarea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului la primirea Newsletter-elor nu implica si renuntarea la acceptul dat pentru prezentii Termenii si conditii.

 

Mesajele tranzactionale

Prin crearea unui Cont sau plasarea unui comenzi, Clientul sau Utilizatorul intelege ca va primi mesaje tranzactionale, inclusiv informari cu privire la comenzi nefinalizate, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia bySHOP, folosind datele de contact oferite de Client sau Utilizator.

In cazul Clientilor, bySHOP isi rezerva dreptul de le trimite informari comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumparate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.

 

Cesionarea si subcontractarea

bySHOP isi rezerva dreptul de a cesiona si/sau subcontracta catre terte parti anumite servicii ce tin de onorarea comenzilor primite de la clienti.
Clientul va fi informat despre asemenea actiuni, fara sa fie insa nevoie de obtinerea acordului acestuia. bySHOP va fi intotdeauna raspunzator fata de client pentru toate obligatiile contractuale ce ii revin.

 

 

 

 

 

INFORMAȚII LEGALE

Limba de redactare

Intregul Continut, comunicarea dintre bySHOP si Client, Utilizator sau Vizitator, precum si orice tranzactie, procedura, document etc. guvernate de prezentii Termeni si conditii sunt redactate in limba romana. Prin luarea la cunostinta si acceptarea acestor Termeni si conditii Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul confirma ca intelege pe deplin aceasta limba.

 

Raspunderea bySHOP

bySHOP nu isi asuma responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre bySHOP a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.


Garantii si service

Toate Produsele beneficiaza de conditii de garantie potrivit legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele comercializate sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Toate Produsele beneficiaza de garantia legala de conformitate, iar aceasta nu este afectata de eventuala garantie tehnica (sau comerciala) oferita de producator sau de bySHOP.

Certificatul de garantie tehnica (sau comerciala) se gaseste fie in Cont, fie in coletul de livrare sau cutia Produsului. Eventuala lipsa a certificatului de garantie trebuie semnalata in cel mai scurt timp de la receptia Produsului la adresa de e-mail contact@byshop.ro ori telefonic la  sau 0758.934.751 (de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00 si sambata intre orele 09:00-16:00).

Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile instructiunilor sau conditiilor de utilizare cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia Produsului.


Forta majora

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora, asa cum este definit acesta de legislatia in vigoare.


Legea aplicabila si jurisdictia

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre bySHOP si client se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care aceasta nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din România.


Reclamatii, sesizari si sugestii

Pentru reclamatii, sesizari sau sugestii privind produsele si/sau serviciile bySHOP, clientii, utilizatorii sau vizitatorii pot sa contacteze Serviciul Asistenta Clienti la adresa de e-mail contact@byshop.ro ro ori telefonic la 0758.934.751 (de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00 si sambata intre orele 09:00-16:00).

Ca o procedura de rezolvare interna a oricaror probleme privind Comanda si care nu par sa fie rezolvate altfel, Clientii au la dispozitie formularul din pagina de Contact de pe Site. bySHOP va raspunde unei astfel de reclamatii in cel mult 48 ore. În functie de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate intinde pana la 30 (treizeci) de zile.

Dupa epuizarea cailor de conciliere interna si fara sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instantele judecatoresti, Clientul (in acceptiunea de persoana fizica a termenului) aflat intr-un litigiu cu bySHOP poate apela pentru solutionare la o procedura extrajudiciara. Acestea sunt de regula mai rapide si mai ieftine decat procedurile judiciare.

 

 

Drepturile de proprietate intelectuala

Continutul, in intelegerea termenului din sectiunea Definitii si incluzand – dar nelimitandu-se la acestea – logouri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezente pe Site, este proprietatea exclusiva a bySHOP, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea in orice mod, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de bySHOP, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al bySHOP asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, altfel decat cu acordul scris expres al bySHOP.

Orice Continut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre bySHOP si acesta, fara nicio garantie implicita sau expres formulata din partea bySHOP cu referire la acel continut.

Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale si numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.

 

In cazul in care bySHOP confera clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct un anumit Continut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui Continut definit in acord, numai pe perioada existentei respectivului continut ori a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista.

Respectivul acord nu reprezinta un angajament contractual din partea bySHOP pentru clientul, utilizatorul, vizitatorul sau un alt tert care are ori obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, în timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun Continut transmis clientului, utilizatorului sau vizitatorului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea bySHOP si/sau al angajatului ori tertului imputernicit bySHOP care a mijlocit transferul de Continut fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele expres permise prin prezentii Termeni si conditii, ori prin acordul de utilizare care insoteste Continutul, in masura in care un astfel de acord exista.

Orice problema legata de incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala prin continutul afisat pe Site (inclusiv in cazul Review-urilor) poate fi semnalata la adresa de e-mail contact@byshop.ro