Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor hover image

Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand?  Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, î..

25,00 lei

Marketing integrat in activitatea inginereasca, Nicolae Postavaru, Cristina Vasilica Icociu, Marian-Valentin Popescu hover image

Marketing integrat in activitatea inginereasca, Nicolae Postavaru, Cristina Vasilica Icociu, Marian-Valentin Popescu

A vinde autoturisme, tractoare, transformatoare sau trakuri a devenit o arta, pentru care ai nevoi..

40,99 lei

Marketingul carierei. O paradigmă a marketingului contemporan hover image

Marketingul carierei. O paradigmă a marketingului contemporan

Cartea scrisă de Ecaterina Coman și Gabriel Brătucu este destinată în primul rând specialiștilor î..

34,99 lei

Marketingul digital și antreprenorii români hover image

Marketingul digital și antreprenorii români

În contextul actual în care majoritatea clienților (inclusiv a celor potențiali) unei firme utiliz..

29,99 lei

PAUZA DE PUBLICITATE - Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste, Liviu David hover image sale

PAUZA DE PUBLICITATE - Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste, Liviu David

Liviu David este unul dintre cei mai reputati oameni de creatie din industria de publicitate romanea..

87,10 lei 110,00 lei

Afişare 1 - 5 din 5 (1 pagini)